YouTube запровадив новий рекламний алгоритм

Поділитися

Унаслідок змін до системи монетизації відео компанія YouTube також запровадила новий метод підбору реклами в роликах. Про це повідомляє BBC.

Зокрема таким чином компанія припинить показувати рекламу на відео з екстремістським вмістом.

У YouTube повідмили, що відтепер реклама буде в більшої кількості відео, ніж раніше.

Як писав MediaSapiens, у квітні YouTube зробив правила монетизації контенту більш жорсткими. З того часу підключитися до системи монетизації могли тільки канали, які набрали понад 10 тисяч переглядів. Після того, як канал збирав цю кількість, YouTube переглядав, чи не порушував він правила сервісу. Якщо ні, то в його роликах починала показуватися реклама.

Таким чином платформа намагалася впоратися із наслідками «рекламного скандалу», коли реклама багатьох відомих компаній та організацій з’явилася у відеороликах з екстремістським або образливим змістом.

У червні YouTube заявив, що відключить монетизацію відео для авторів образливих роликів. Згодом платформа відеохостингу змогла повернути собі частину рекламодавців після бойкоту.

Однак у результаті змін до системи монетизації багато відеоблогерів не змогли заробляти на рекламі. Попередній алгоритм позначав їхні відео як такі, що не рекомендуються для сімейного перегляду.

Популярні YouTubе-блогери активно критикували інтернет-ресурс через ці зміни. Вони заявляли, що не завжди розуміють причини, чому деякі їхні відео не монетизуються.

У відповідь на це у YouTube створили систему, яка дозволить блогерам виявити, чому це відбувалося. Також система зможе переглянули рішення про класифікацію ролика.

У своєму блозі компанія повідомила, що збирала інформацію зі звернень, які надходили протягом останніх декількох місяців: це й дозволило оновити алгоритм, аби класифікувати відео правильно.

«Іншими словами, мільйони нових відео будуть монетизовані повністю», – зазначили в компанії.

Відеохостинг закликав аудиторію продовжувати скаржитися, якщо відео будуть класифіковані неправильно, аби YouTube міг і надалі удосконалювати рекламний алгоритм.

Нагадаємо, у жовтні YouTube змінив алгоритм показу пропонованих за пошуком відео після критики щодо фейкових роликів про стрілянину в Лас-Вегасі.
Media Sapiens

***

Користувачі та блогери відеохостингу YouTube розкритикували політику сервісу щодо показу роликів про масове вбивство в Лас-Вегасі та реклами благодійних проектів.
Як пише The Guardian, YouTube змінив алгоритм показу переліку відеороликів про події в Лас-Вегасі після того, як користувачі помітили, що першими пропонуються відео з теоріями змови, звинуваченнями на адресу влади США і фейковими новинами.

«Ввівши в пошук “Стрілянина в Лас-Вегасі” платформа видає користувачас численні відео з питаннями, чи бреше уряд про факти трагедії й припущеннями, що жертви були насправді акторами», – пише видання.

Подібні відеоролики показувалися на рівні з новинними сюжетами телеканалів Fox News і CBS News. На думку родичів постраждалих, YouTube має стежити за тим, щоб такі відео не набирали мільйони переглядів.

4 жовтня прес-служба YouTube заявила в коментарі The Guardian, що конспірологічні ролики не порушують стандартів сервісу. Проте за добу компанія змінила свою думку: її представники повідомили, що відтепер відео з перевіреною інформацією від авторитетних джерел будуть розташовуватись вище за інші. Як повідомило джерело в компанії, YouTube працював над оновленнями впродовж кількох місяців і зараз вирішив їх застосувати.

Алгоритми відеохостингу YouTube, який належить компанії Google, автоматично визначають, які відео будуть виводитися в рекомендаціях користувачам. Компанія не розкриває як саме це відбувається: лиш відомо, що враховується популярність ролика та історія переглядів користувача.

Користувачі відеохостингу також розкритикували його політику щодо рекламних оголошень.

Видання The NextWeb повідомило, що на початку жовтня популярний американський відеоблогер Кейсі Нейстат (Casey Neistat) оголосив про запуск краудфандингової кампанії для допомоги жертвам трагедії в Лас-Вегасі. Він поставив за мету зібрати 1 мільйон доларів. У своєму відеозверненні Кейсі Нейстат пообіцяв також перерахувати на це всі рекламні прибутки від YouTube за цей ролик. Однак 5 жовтня блогер повідомив своїм підписникам, що йому це не вдаться, адже відеосервіс відключив можливість монетизації цього його відео.

«Це відео про благодійність, в ньому я повідомляю, що всі гроші від реклами підуть на благодійні цілі. Аж тут YouTube каже, що моє відео не підходить для рекламодавців», –обурився Кейсі Нейстат в своєму Twitter. Представники YouTube швидко відреагували, відповівши, що такою є політика відеосервісу: «Нам подобається те, що ви робите, але наші правила не залежать від намірів. Ми просто не показуємо ніякої реклами у відеороликах про трагедії».

Опісля цього інший блогер Філіп Дефранко (Philip DeFranco) спростував слова компанії: «YouTube, твоя відповідь – це нісенітниця. Це не правда. Тобі варто бути кращим». До посту він прикріпив скріншот іншого відео про стрілянину в Лас-Вегасі, авторам якого YouTube не заборонив заробляти на рекламі.

Публікація Дефранко в Twitter отримала вірусну популярність, зібравши понад 362 тисяч лайків і 120 тисяч поширень. Цей інцидент став ще одним приводом для критики на адресу YouTube.

Як писав MediaSapiens, користувачі були також незадоволені роботою Google та Facebook під час стрілянини у Лас-Вегасі. Через них в перші години після трагічних подій масово поширювалися неперевірені чутки, фейки та безпідставні звинувачення.

Нагадаємо, увечері 1 жовтня мешканець готелю «Мандалай Бей» у Лас-Вегасі почав стріляти з вікна свого номера по відвідувачах фестивалю кантрі-музики. Загинуло 59 людей, понад 500 отримали поранення. Виявилося, що стріляв 64-річний Стівен Педдок, який після того наклав на себе руки. За кількістю жертв стрілянина в Лас-Вегасі стала найбільшим масовим вбивством в новітній історії США.
Media Sapiens

“Подвійні квитки”: оренда орендованого

У жовтні різко зросло охоплення українських сайтів, Facebook та YouTube