Інформація для СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ
Ваші дії у разі зміни електронної поштової скриньки
1. Якщо Ваша електронна поштова скринька з якою Ви зареєструвались в Реєстр підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно:
створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».
На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни поштової скриньки перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.
2. Якщо, Ваша електронна поштова скринька з якою Ви зареєструвались в Реєстрі підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї та при цьому Вами було отримано новий ЕЦП, необхідно:
створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку з якої написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.ua. У темі листа зазначити: змінено ЕЦП та e-mail. У тексті листа зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки. Через деякий час Ви отримаєте відповідь та інструкцію по зміні ЕЦП в Реєстрі. Після виконання запропонованих дій Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП та не очікувати листа з подальшими інструкціями.
«Стаття підготовлена відповідно до рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції».
Головне територіальне управління
юстиції у Тернопільській області