Ставлення українців до легалізації “євроблях”: 62% проти штучного збагачення Порошенка

Поділитися

 Результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», показали, що у питанні підтримки вимоги дотримання екологічного стандарту Євро-5 для всiх iмпортованих з-за кордону автомобiлiв і відповідно повної заборони на ввезення в Україну iмпортних авто, що виготовленi ранiше 2008/2009 року, думки респондентів розділилися. 34% за те, щоб заборонити імпорт авто старших 10 років, натомість, 47% – проти такого рішення. Ще 19% – не визначилися з відповіддю. За дозвіл ввезення старих авто частіше за інших виступали молодші респонденти, а також ті, хто вже має, або збирається мати авто на європейських номерах.
 62% вважають, що потрібно зменшити податки і зробити доступнішими імпортні автомобілі.

14% проти зменшення податків, оскільки це вплине на надходження до державного бюджету. Для 15% питання оподаткування ввезення автомобілів не є актуальним. Знову ж таки, за зниження податків частіше виступають молодші та більш забезпечені респонденти, ті, хто мають у власності машини, або ж збираються придбати авто на європейській реєстрації.

50% опитаних вважають, що оптимальним варіантом вирішення проблеми великої кількості нерозмитнених автомобілів на європейських номерах є дозволити розмитнити їх, але зменшити для них податки. 12% вважають, що їх потрібно дозволити легалізувати, але за діючими тарифами на розмитнення. 14% виступають за те, що їх потрібно узаконити взагалі без розмитнення. Лише 4% за те, що залишити ситуацію статус-кво. Стільки ж виступають за повну заборону і конфіскацію «євроблях». Підтримка ідеї офіційної легалізації із сплатою митних зборів (зменшених, чи діючих) переважає в усіх регіональних, вікових та майнових групах. Навіть дві третини тих, хто вже має авто на єврореєстрації, або збирається його придбати, підтримують такий шлях вирішення цього питання. Водночас, у цих же ж групах відносно більше й тих, хто виступає за повну митну аміністію «євроблях» (від чверті до третини). Серед тих, хто має авто на українській реєстрації, або ж збирається його придбати, підтримка такого шляху вирішення питання значно менша.

Аудиторія: населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність:
2000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.
Терміни проведення: 20 липня – 3 серпня 2018 р.

Українські вчені б’ють на сполох: водойми нашої країни опинилися на межі екологічної катастрофи

В жительки Заліщицького району родич поцупив банку грошей