62% вважають, що потрібно зменшити податки і зробити доступнішими імпортні автомобілі.
50% опитаних вважають, що оптимальним варіантом вирішення проблеми великої кількості нерозмитнених автомобілів на європейських номерах є дозволити розмитнити їх, але зменшити для них податки. 12% вважають, що їх потрібно дозволити легалізувати, але за діючими тарифами на розмитнення. 14% виступають за те, що їх потрібно узаконити взагалі без розмитнення. Лише 4% за те, що залишити ситуацію статус-кво. Стільки ж виступають за повну заборону і конфіскацію «євроблях». Підтримка ідеї офіційної легалізації із сплатою митних зборів (зменшених, чи діючих) переважає в усіх регіональних, вікових та майнових групах. Навіть дві третини тих, хто вже має авто на єврореєстрації, або збирається його придбати, підтримують такий шлях вирішення цього питання. Водночас, у цих же ж групах відносно більше й тих, хто виступає за повну митну аміністію «євроблях» (від чверті до третини). Серед тих, хто має авто на українській реєстрації, або ж збирається його придбати, підтримка такого шляху вирішення питання значно менша.
Аудиторія: населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність:
2000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.
Терміни проведення: 20 липня – 3 серпня 2018 р.