Зокрема, згідно ч. 3 ст. 59 Закону України «Про вибори Президента України» друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів.
А також забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів, як це зазначено в ч.16. ст. 64 даного Закону. Оскільки на вказаному постері візуально немає жодної із вище перелічених вимог інформації, то, на нашу думку, ці агітаційні матеріали мають ознаки порушення Закону України «Про вибори Президента України».
За таке порушення передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 212-13 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). Зокрема, згідно ч.1 ст.212-13 КУпАП – виготовлення або замовлення виготовлення під час виборчого процесу друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, або у яких така інформація означена неправильно чи неповно, – тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від 170 до 510 грн. і і на посадових осіб – від 850 до 1190 грн.
Як зазначив директор Центру суспільних досліджень ПОЛІС Ігор Процик: “Щодо цього можливого порушення ЗУ «Про вибори Президента України», також варто зазначити, що розміщення друкованих агітаційних матеріалів зареєстрованого кандидата на пост Президенти України повинно здійснюватися за рахунок коштів виборчого фонду кандидата або Державного бюджету України, як це передбачено ст.37 ЗУ «Про вибори Президента України». А оскільки на даному друкованому агітаційному матеріалі, який розміщений на рекламному носії візуально відсутня будь-яка вихідна інформація про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів офіційно зареєстрованого кандидата на пост Президента України, як це передбачено ч.3 ст.59 вищевказаного Закону, тому неможливо визначити джерел фінансування виготовлення та розміщення даних агітаційних матеріалів. Такий факт, на нашу думку, має ознаки порушення ст. 37 даного Закону України «Про вибори Президента України».
За даними фактами були написані заяви до поліції для проведення подальшої перевірки і прийняття рішення.