За одну рекламу українські блогери заробляють від 400 гривень і до 10 тисяч гривень. Ціна залежить від кількості підписників та активності аудиторії. Про це Gazeta.ua розповів експерт Дмитро Васюк, який проводить навчання майбутніх блогерів.
“Блогерство в Україні має чималу конкуренцію. Найбільша у галузі моди та краси. Кожна третя блогерка про це розповідає. Модні маски, системи схуднення, дієти. Це все було популярне рік тому. Зараз популярними стають блогери, які розповідають про життя. Як не дивно, але людям це цікаво. Наприклад, як людина встає зранку, варить каву, з ким говорить, які передачі дивиться. Ми постійно шукаємо нові обличчя серед блогерів для запуску реклами. Помітили, що в тих, хто розповідає просто про себе і своє життя купують більше і краще”, – каже Дмитро.
Ціни на рекламу не визначені. Блогер сам часто диктує умови. Рекламодавцям цікаві блогери, які мають понад 20 тисяч підписників.
“В Інстаграмі реклама дешевша і починається від 400 гривень і до 10 тисяч. В Ютубі дорожча і починається від 5 тисяч гривень. Але оганізувати контент там сладніше. Найбільша сума, яку платили за рекламу — реклама білизни. Віддали за неї 17 тисяч гривень. Але комплект настільки сподобався аудиторії, що за день розпродали всі моделі і мали прибуток понад 56 тисяч гривень. Часом даруємо блогеру річ за рекламу. Так із сумками, взуттям чи білизною. Двічі за останній рік дарували путівки блогерам у інші країни. Остання у Францію на модний показ. Вона обійшлася фірмі у 39 тисяч гривень”, – додає Дмитро.
За 1000 переглядів відеоблогер може отримати від 50 центів, до 1 долара. Рекламодавці платять набагато більше грошей за перегляди з країн з великим ринком. Так, найдорожче оплачуються перегляди з США. Для цього в Youtube є своя аналітика.