111


Сьогодні у тернопільському прес-клубі кандидат у народні депутати України Степан Барна презентував мобільний cмарт-додаток “Степан Барна”. Зрозуміло, що це передвиборчий хід, аби хоч трішки зацікавити молодь, яка ігнорує порошенківського кандидата. Правда, мобільний додаток поки працює на смартфонах. Для iPhone поки версія недоступна. Для чого Барні цей додаток – не до кінця зрозуміло, бо він може і в Фейсбуці, Інстаграмі чи твітері спокійно спілкуватись з виборцями. Але, схоже 90 тисяч підписників у Фейсбуці недостатньо чиновнику Порошенка для перемоги на виборах 21 липня. Чи будуть виборці скачувати ще додаток – дуже сумнівно… Тернополяни пам’ятають, як Барна не чув критики громадськості щодо неякісного ремонту доріг та установ, проводив недолугі кадрові призначення, зберіг регіоналів у виконавчій гілці облдержадміністрації та райдержадміністрацій, ганебно залучив їх до складу фракції “Блоку Петра Порошенка” в Тернопільській облраді… Про кнопкодавство регіоналами, які перефарбувались у порошенківців, вже й не згадуємо…

У соцмережах рекламна кампанія Барни була направлена на виборця 35 років і більше. Цього явно бракує для успішного завершення виборів, особливо якщо на “патріотичному полі” топчеться кілька кандидатів. Якщо кандидати не домовляться цього тижня, а все йде до того, то перемогу святкуватиме представник команди Зеленського Андрій Богданець. Він зараз й так лідер, не проводячи активної кампанії, а маючи бренд популярної партії “Слуга народу”.

У 2002 році так перемагали “нашоукраїнці”, у 2014 – порошенківці.

На противагу команді “зе” так звані патріотичні політики традиційно використовують залякування тернополян, що кандидат без вишиванки їх зрадить. Правда, краяни вже втомилися від запроданців-політиків, які прикриваються патріотичною риторикою, але десятиліттями грабують наш край. Про це свідчить і передвиборча соціологія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.