Також агітаційні матеріали кандидата в депутати Тараса Юрика були розміщені без вихідних даних.
Як зазначив директор Центру суспільних досліджень ПОЛІС Ігор Процик: «Розміщення матеріалів передвиборної агітації в таких місцях є, на нашу думку, порушенням відповідно до п.7. ст. 8 ЗУ «Про рекламу», в якій вказано,що розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення забороняється, а також норм Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та «Типових правил благоустрою території населеного пункту», які затверджені наказом Мінрегіонбуду від 27.11.2017 № 310. Відповідальність за такі дії передбачена статтями 212-14 та 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) – «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів». Зокрема в статті 152 КУпАП йдеться про те, що порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів – тягнуть за собою накладення штрафу від 340 до 1360 грн. Також такі методи ведення передвиборної агітації спотворюють естетичний вигляд наших населених пунктів. Тому звертаємось до поліції для відповідного реагування.»
«Що стосується агітаційних матеріалів кандидата в народні депутати Тараса Юрика (суб’єкт висування – політична партія «Європейська солідарність»), то ми тут вбачаємо можливе подвійне порушення законодавства. Зокрема, по-перше. це розміщення агітаційних матеріалів в заборонених законом місцях, відповідно до ЗУ “Про рекламу” про що вже йшла мова, а по-друге – це виготовлення та розповсюдження друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.Саме наявність таких вихідних даних на друкованих матеріалах передвиборної агітації передбачено в п.7 ст. 69 ЗУ “Про вибори народних депутатів України” Відповідальність за виготовлення таких матеріалів без вихідних даних передбачає накладення штрафу від 170 до 510 грн, а розповсюдження таких матеріалів, а так само організація такого розповсюдження – штраф від 51 до 85 грн.
Також хочемо нагадати, що згідно проведеного моніторингу офіційних сайтів міських рад та міських ОТГ Тернопільської області станом на 1 липня лише 5 із 17 міських рад Тернопільської області прийняли відповідні рішення про визначення місць для розміщення матеріалів передвиборної агітації. Зокрема Зборівська міська рада такого рішення не прийняла.