111

 За результатами опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» у вересні 2019 року, найулюбленішими жанрами кіно для українців є комедія (37%), історичні фільми (31%) та мелодрами (28%). Далі серед вподобань ідуть документальні (18%) та пригодницькі (15%) фільми, бойовики (14%) та фантастика (13%). Також кожен десятий зазначив, що любить драми. Трилери популярні серед 7%, жахи – 6%, любителів містики всього 5%, еротики – 2%.
Лише 4% не люблять фільми і кіно взагалі.
Попри те, що комедії залишаються лідером вподобань у десятирічні динаміці відсоток тих, хто вважає їх улюбленим жанром зменшився (з 45% до 37%). Також значно менше цього року у порівнянні із 2009 обрали пригодницькі фільми (15% проти 24%). Дещо поменшало також любителів мелодрам. У динаміці збільшилась кількість тих, хто полюбляє фантастику, також дещо зріс інтерес до історичних фільмів та документальних стрічок.
Молодші у порівнянні із старшими більше полюбляють комедії, бойовики, фантастику, фільми жахів та трилери. З віком інтерес до цих жанрів зменшується. Кіно загалом молодші більше люблять, ніж старші. Водночас, для представників старших вікових груп цікавіші такі жанри як історичні фільми, мелодрами.
Кіновподобання помітно відрізняються за статтю. Так, жінки майже в п’ять разів більше, ніж чоловіки люблять мелодрами (жінки – 44%, а чоловіки – 9%), також у три рази більше за чоловіків вони люблять драми (14% і 5% відповідно). Також жінкам більше, ніж чоловікам до вподоби комедії (41% і 32%). А представникам чоловічої статі в п’ять разів більше, ніж жінкам подобаються бойовики (24% – чоловіки і 5% – жінки). Також чоловікам більше до вподоби історичні (34% – чоловіки, 27% – жінки), документальні (24% і 14% відповідно) та фантастичні фільми (17 і 10%).

За освітою також дещо відрізняються смаки українців щодо фільмів. Так, чим вищий рівень освіти, тим більше полюблять історичні, документальні фільми та фантастику. Також представники з вищою освітою більше, ніж інші люблять комедії, пригодницькі фільми та трилери. Людей з середньою освітою більше інших цікавлять бойовики та мелодрами.

Аудиторія: населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, типом поселення. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%. Терміни проведення: 12-16 вересня 2019 р.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.