Вдала самопрезентація, або Як не провалити співбесіду

Поділитися

Давайте дізнаємося, що це і як її використовувати.

Коли здобувач активно шукає роботу в Тернополі на Jobs.ua або іншому порталі, він не замислюється над тим, що буде говорити при зустрічі з потенційним роботодавцем. Його головне завдання – з величезного потоку вакансій знайти саме ту, яка його задовольнить. При виборі зазвичай звертають увагу на рівень заробітної плати, умови праці та вимоги до претендента. З першими двома пунктами все зрозуміло. А ось як бути з третім? Як довести роботодавцю, що ваша кандидатура найкраще підходить на цю посаду? Відповіддю на це запитання стане самопрезентація. Дізнаємося, що це і як її використовувати.

Самопрезентація – це…

Напевно, вам зустрічалися люди, від яких віє впевненістю в собі і у своїх силах. Вони ніби не допускають думки про те, що чогось не можуть або з чимось не впораються. Щоб залишити таке ж враження на співбесіді, необхідно підготуватися. Крім яскравого і лаконічного резюме, факти в якому відповідають дійсності, необхідно скласти власну презентацію. У ній потрібно розкрити свої сильні сторони. Для цього треба заздалегідь продумувати стратегію відповідей з огляду на вакансію, яку хочете зайняти.

Ще один важливий момент – особиста мотивація. Це той ключ, який допоможе отримати бажану посаду. Кожен роботодавець зацікавлений знайти співробітника, який захоче розвивати його бізнес, прагнути показати результати. Але як продемонструвати мотивацію і зацікавленість на співбесіді? Варіантів кілька:

  1. Сказати безпосередньо про свій інтерес, бажання розвиватися.
  2. Побічно показати, розповівши про те, як багато знаєте про компанії: як вона працює, як представлена ​​на ринку, які цілі переслідує і т. д.
  3. Викласти свої досягнення і прагнення з огляду на минуле місце роботи.

Будьте готові багато працювати. Така мотивація найкраще покаже зацікавленість в конкретної вакансії.

Як використовувати самопрезентацію на співбесіді

Кожній людині, яка шукає роботу, зрозуміло, що успіх його працевлаштування залежить від інтерв’ю з роботодавцем. Як вести себе на співбесіді, щоб гарантовано отримати бажану посаду? Пропонуємо кілька рекомендацій:

  1. Пам’ятайте, що співбесіда – це звичайна бесіда. В ході розмови двоє (або більше) людей хочуть розібратися, чи зможуть вони взаємодіяти один з одним.
  2. Поводьтеся природно. Це дозволить заспокоїтися, розслабитися і розповісти дійсно потрібну інформацію.
  3. Яскраво, інформативно і лаконічно розповідайте про досвід і навички. Це дозволить роботодавцеві визначити майбутні перспективи вашої роботи і розвитку.
  4. Акцентуйте увагу на нагородах, грамотах та отриманих преміях. Якщо таких немає у вашому арсеналі, згадайте про ситуації, з яких змогли знайти нестандартний вихід.
  5. Перерахуйте курси і тренінги, які успішно пройшли.

Одним з популярних питань, яке задають роботодавці: чому їм варто вибрати саме вашу кандидатуру? Відповіддю на нього повинна бути інформація, яка максимально наближена до бажаної вакансії. Наприклад, для менеджера з продажу, важливо вміти зробити презентацію товару, розповісти про його унікальні характеристики, подолати можливі заперечення. Якщо при цьому людина скаже, що робить це з великим задоволенням, таке зауваження стане для його кандидатури додатковим плюсом.

Готовимся к Новому году 2020 с «Золотым стандартом»

Ресторани Тернополя, які вразять Вас атмосферою романтики та затишку