В Україні розпочав роботу агрегатор усіх всеукраїнських та регіональних сервісів E-Gov. На платформі зібрані усі рішення електронного уряду в Україні. Для того, щоб знайти будь-який e-service необхідно лише зайти на сайт та обрати конкретну послугу або область, в якій необхідно її отримати.
У команді проекту заявляють, що головна мета E-Gov – це популяризація сервісів електронного уряду в Україні, навчання людей цифровізації та спрощення процесу пошуку інформації. Адже тепер для того, щоб знайти бажаний сервіс досить зайти на сайт, а не збирати інформацію в Мережі самотужки.
“Ситуація, яку останні декілька тижнів ми спостерігаємо навколо пандемії у зв’язку з коронавірусом ще раз показала нам наскільки сервіси електронного уряду важливі. Якщо раніше люди могли обирати між тим, щоб витрачати по декілька годин на бюрократичні процедури та черги і тим, щоб отримати послугу онлайн, то зараз у них навіть не залишилося вибору. Тому важливо бути готовими до змін, розвивати сервіси електронного уряду, відкривати реєстри, прибирати довідки, навчати людей користуватися інтернетом і комп’ютером. Зараз усі необхідні електронні послуги зібрані на одній платформі, інформація на якій буде постійно перевірятися на актуальність. Це значно прискорить діджиталізацію суспільства та створить нові звички”, – пояснює засновник платформи E-Gov Ігор Ніколаєв.
У кожному регіональному центрі знаходиться представництво платформи, завдання якого оперативно повідомляти про всі зміни та оновлення в області.
Також платформа підтримує створення нових сервісів та приймає заявки на надання грантів на реалізацію рішень реальних проблем в сфері egov. Для того, щоб отримати грант, необхідно мати мінімально розроблений концепт проекту, який вирішує чітку проблему і який можна масштабувати, а також команду, яка покаже свою здатність розвивати цей проект.
Так як, сфера електронного уряду активно розвивається, команда E-Gov постійно працює над оновленням існуючих сервісів та додаванням нових. Для того, щоб розмістити відсутній сервіс на сайті, достатньо заповнити форму та відправити заявку команді E-Gov. Команда перевірить його та додасть, якщо сервіс відповідає критеріям.