Із 15 липня YouTube вилучає вертикальний список, бо починає орієнтуватись на глядачів зі смартфонами

Поділитися

“З 15 липня 2020 року ви більше не зможете перекладати розділи каналу й використовувати . Крім того, тепер глядачам буде легше знаходити канали від партнерів на мобільних пристроях. Ці функції рідко використовувалися, тому ми вилучаємо їх, щоб спростити інтерфейс. Натомість ми зосередимося на впровадженні макета каналу в YouTube Студію, яке плануємо завершити до кінця цього року”,- повідомляє YouTube. Це означає, що сервіс значно більше переглядають користувачі з мобільного телефону, ніж з комп’ютера, ноутбука чи планшета.
До речі, з травня 2020 року в ютубі з’явився новий значок “Перевіряється” й покращення в системі монетизації. Тепер автори відео бачать спеціальний значок, який показує, що наші системи перевіряють їхній контент. Протягом перевірки реклама у відео не показується. Радимо завантажувати відео зі статусом “Не для всіх” або “Приватне” й чекати закінчення перевірки.

А з лютого 2020 року прямі трансляції лише для спонсорів. Тепер ви можете проводити трансляції, які будуть доступними лише вашим спонсорам.

Завдяки новому звіту на вкладці “Аудиторія” в Аналітиці YouTube Студії тепер ви можете дізнатися, коли ваші глядачі дивляться YouTube. Цей звіт містить дані про час, коли ваші глядачі у всіх сервісах YouTube дивилися відео протягом останніх 28 днів. Примітка: глядачами вважаються користувачі, які дивилися відео, незалежно від того, чи підписалися вони на канал.

Ця інформація допоможе вам планувати прямі трансляції та прем’єри. Зверніть увагу: у нас немає даних про те, що час публікації безпосередньо впливає на ефективність звичайного відео протягом тривалого періоду.

У Тернополі розшукують злодійку

Завдяки небайдужій громадянці, патрульним вдалося виявити нетверезого водія