Сам Женя Мельниченко у кліпі постійно носиться зі своєю чашкою, яка викликає у нього ностальгію і спогади про колишні стосунки. Чи відповість він перехожим взаємністю, та що врешті зробить з подарованою чашкою — можна побачити у відеороботі.
«Треба рухатися далі — про стосунки і те, що після них. Якщо вони не складаються, ви розходитесь, то краще не чіплятись за це, а жити далі, працювати над собою. Варто цінувати колишній час в стосунках і залишати гарні спогади. Це як про покійників, або добре, або ніяк», — говорить Женя.
Відео — спільна робота з FM PRODUCTION. Автор сценарію Ігор Чорняк каже, що спершу думали зняти щось просте одним кадром. Але коли він прослухав трек 50 разів на повторі, в нього народилась ідея цього кліпу. Жартує, що тоді мало кров вухами не йшла.
— Коли знімали другу сцену, то лило як з відра, хоч в прогнозі такого не було. Ми везли масовку та техніку своїми машинами. Коли під‘їхали до мосту, зрозуміли, що дороги під міст практично немає, а туди можна було потрапити хіба трактором. Я подзвонив менеджерці Ангеліні, сказав, щоб брала бахіли на всіх. Знайшли, як заїхати, всіх вдягнули в бахіли. Десь близько 2-х годин ми знімали кадри Жені і масовки, як Макс помітив що в кадрі видно, що вся масовка в бахілах. Але це була така крінжатина, що нам сподобалось і ми не перезнімали, — пригадує Ігор Чорняк.
Загалом команда результатом задоволена.
— За такі короткі терміни і такий бюджет ми зняли повноцінну історію, з підтекстом і різними трактуваннями. Це точно крутіше, ніж якби це був занудний лірік одним кадром, — додає Ігор Чорняк.
За кілька днів кліп набрав 10 тисяч переглядів.