Які професії будуть затребувані наступні 3 роки?

Поділитися

На які галузі варто звернути увагу та які професії не втратять свою актуальність у наступні роки.

Проєктний менеджмент

Успіх будь-якого проєкту на 50% залежить від правильної організації процесів. Щоб команда працювала продуктивно та дотримувалася дедлайнів, бюджет був розподілений вірно, а продукт виправдав очікування — потрібен кваліфікований менеджер.

І за це компанії готові платити хорошу ціну — згідно з опитуванням DOU, середня зарплата проєктного менеджера в Україні сягає $2000, що є гарною сумою навіть серед IT-спеціалістів.

HR-менеджмент

Щоб люди працювали злагоджено, команда складалася з ваших ідеальних спеціалістів — потрібен HR-менеджер. HR покращує процеси, формує корпоративну культуру і будує атмосферу взаємопідтримки та довіри. Наразі HR потрібен в багатьох компаніях, бо попит на детальний відбір кандидата та його задоволення компанією збільшується.

Через це медіанна зарплата фахівців з HR, рекрутингу та навчання поступово зростає: наразі вона становить $1600 проти $1500 пів року тому та $1300 влітку 2023 року.

 Аудит

Аудитор перевіряє бухгалтерську і податкову звітність компаній, допомагаючи власнику бізнесу ухвалювати рішення. Виявити бухгалтерські помилки, дати керівництву консультації щодо їх виправлення — основний обов’язок спеціаліста. Бонус професії в тому, що на посаді аудитора можна бути незалежним підприємцем та експертом, водночас маючи великий попит на свої послуги.

Незалежні аудитори можуть брати в опрацювання декілька компаній, середня ціна за кожну може бути до $800. Внутрішній аудитор у Києві може отримувати від $1500 до $2500.

 Маркетинг

Маркетолог не втратить актуальності через постійні зміни ринку та споживчих тенденцій. Він допомагає бізнесу адаптуватися, аналізувати дані, створювати стратегії та креативні кампанії. Особливо показовим це стало з початком війни росії проти України. Маркетологи допомогли брендам адаптуватися до особливостей війни та соціальних змін, додали стратегічне мислення та допомогли побудувати нові моделі відносин із клієнтами. Ці завдання не зміг автоматизувати ШІ.

Медіанна зарплата фахівців з маркетингу становить $1700 — це +$200 до показника піврічної давнини.

Продажі

Менеджер з продажів будує міцні стосунки з клієнтами та адаптує підходи до змін на ринку. Він не лише забезпечує виконання планів продажів, але й аналізує потреби клієнтів, налаштовує персоналізовані пропозиції та проводить переговори. Автоматизація не може повністю замінити людський фактор у комунікаціях та укладанні угод. Тому зарплати фахівців з продажів продовжують зростати.

За пів року їхня медіанна зарплата підвищилася на $263, до $1413. Передусім зросли зарплати Middle (з $1000 до $1200). Медіанна зарплата Junior наразі становить $500, Senior — $2000, Head of Sales може розраховувати на зарплату від $3000. Усі ціни вказані без урахування бонусів.

Бізнес-аналітика

Світ постійно змінюється і з кожним роком зміни стають дедалі швидшими, тому компаніям доводиться будувати стратегічні рішення та постійно «півотитися». Тут починається робота бізнес-аналітика — він допомагає бізнесу розуміти ринкові тенденції, оптимізувати процеси та визначати можливості для зростання. Бізнес-аналітики також важливі для визначення ризиків, прогнозування та адаптації стратегій до змін у ринку, що робить їх ключовими фахівцями для успіху компаній.

Як і в інших спеціалізаціях, частка аналітиків з досвідом до двох років зменшилася, завдяки чому медіанна зарплата фахівців з аналітики зросла з $2100 до $2200.

Ветеранів хочуть навчити розумітися як приймаються рішення на місцевому рівні

Як “цікаво лікують” у Волинській обласній клінічній лікарні