Тернополянин Святослав Журовський, який адмініструє сайт газети “Тернопіль вечірній” – офіційної газети Тернопільської міської ради, оприлюднив у соціальній мережі цікавий рейтинг місцевих сайтів.
“Зріз рейтингів (в Google і Яндекс) тернопільських сайтів. Липа і ТВ (сайти Тернопільська липа і Тернопіль вечірній – ред.) отримали +1 в PageRank. ТВ має позитивну динаміку по всіх показниках. Прикро що ІНТБ втратило весь рейтинг через те що лежав сайт, а показники були реально круті (пейдж ранк 4). І класична історія тернопільських сайтів на прикладі НТЕР – прокачали сайт до пейдж ранку 4 і закинули його. І щоб зрозуміло було як важко отримати цей рейтинг, можна подивитись на “7 днів”, які вже активно працюють пів року, мають гарну відвідуваність, але гугл ще не дав жодного пейдж ранку, тільки Яндекс розщедрився”,- написав Святослав.
Відзначимо, що згідно цього рейтингу сайт “ПРО ВСЕ” – лідер серед місцевих онлайн-видань. У цьому можна переконатися, переглянувши порівняльну інфографіку лічильника bigmir.net відвідувань сайтів.
Восени минулого року він також оприлюднював аналогічний рейтинг.
Про особливості газети “Тернопіль вечірній” говорити не має сенсу. Мізерний тираж видання не є виною журналістського колективу, а дзеркальним відображенням підтримки тернополян-читачів дій місцевої влади.
Після продажу телеканалу ІНТБ під Сергія Надала, невисокий рейтинг каналу просто поховали. “Придворні новини” з міської ради чи трактування будь-якої події з вигідних позицій партії “Свобода” – поховали канал, який був значно цікавіший від “динозаврів” TV-4 та ТТБ.
Сайт НТЕР не закинули, а проданий новим власникам. Що вони з ним роблять – їхній клопіт.
Мегарозкрутка сайту “7 днів” пройшла б круто для пошуковиків ще років 5-7 тому. Десятки тисяч відвідувачів сайту – це лише бізнес інтернет-холдингів, який зовсім не стосується читачів.
Ну і на завершення: тотальний “копіпаст” – передирання чужих новин – не призводить до зростання рейтингу сайту. Лише оригінальний контент…