New York Times заробила на передплаті більше, ніж на рекламі

Поділитися

У американської щоденної газети New York Times на сьогоднішні понад 1 млн цифрових передплатників по всьому світу, і їх кількість постійно зростає, повідомляє Imena.UA з посиланням на колонку редакційного директора NYT Global Лідію Польгрін.

“Успішний запуск нашого пейволу (платної передплати на контент з обмеженням безкоштовного доступу до статей набором із десятка публікацій. – Ред.) у 2011 році – це приклад того, що спілкування з читачами і цінність справжньої журналістики можуть бути монетизовані”, – зазначає вона.

Кількість же тих, хто передплатив друковане видання, скорочується, але повільно, зазначає Польгрін. Так, 600 тис. копій газети продається протягом буднів, а в неділю тираж сягає 1,1 млн примірників. “Якщо скласти разом нашу аудиторію в інтернеті і тих, хто читає друковану версію, ми на сьогоднішні маємо 2,5 млн читачів”, – уточнила Польгрін.

Зі слів редакційного директора NYT Global, за 2015 рік видання отримало цифрову виручку в розмірі $400 млн. “Ми на сьогодні отримали більше виручки від своїх передплатників, ніж від рекламодавців. Наприкінці 2015 року лідери компанії поставили амбітну мету досягти цієї виручки в подвійному розмірі і збільшити цей показник до $800 млн до 2020 року”, – додала вона, уточнивши, що при цьому 100% цифрової виручки надходить лише від 12% наших читачів.

Нагадаємо, кількість передплатників друкованої та електронної версій New York Times за сім днів після президентських виборів у США зросла на 41 тис. Це найбільше тижневе зростання починаючи з першого тижня введення плати за цифровий контент у 2011 році.

Патрульні притягли до відповідальності порушника громадського спокою

Перша велика прес-конференція Трампа