З 12 грудня ПАТ “Укрзалізниця” тимчасово призупинила виконання послуги повернення квитків через мережу Інтернет. Це рішення було прийняте з метою недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій квитками на потяги.
Прведений Укрзалізницею аналіз показав, що переважна кількість квитків на найпопулярніші маршрути та дати, зокрема, зимові свята, викуповується на сайті booking.uz.com у перші хвилини відкриття продажу. Одночасно, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків, що корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.
Усе це свідчить про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає незадоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати залізничним транспортом. Наприклад, квитки на найпопулярніші передноворічні потяги майже моментально зникли із продажу.
Отож, повернення коштів за посадочні документи, оформлені через мережу Інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після закінчення зимових свят, повідомляє прес-центру Укрзалізниці