Сьогодні відбувся другий сніданок. На минулому говорили всі, що на наступний частина людей відсіється і буде менше, виявилось навпаки. Неочікувано прийшло більше людей, ніж минулого разу.
Сьогодні говорили про події, фестивалі та івенти як шлях розвитку Тернополя. Обговорення було дуже жвавим.
Головні тези:
1. Статистика. На жаль немає розуміння хто,що, скільки. Ні в періоді за термін, ні в динаміці. Тільки розпочата робота з вузами в напрямку наукових робіт по питанню впливу подій на місто.
2. Програма. Немає чіткої зрозумілої програми, з вказаними пунктами або критеріями оцінювання та джерелами фінансування. Та з розумінням чи взагалі потрібен місту подієвий туризм
3. Хто буде робити? Хто буде виконувати програму та звітувати по ній? Питання звіту виконаної роботи стояло дуже актуально!
4. Планування. На жаль його немає і воно не підв’язано до реального стану справ, а в більшості випадків, копі-паст минулих років.
5. Спортивний туризм та змагання у місті. Напрямок недооцінений та дуже вагомий у розвитку міста.
6. Олена Дейнека говорила про можливі сценарії розвитку міста:
– “точка Ж” – дергадація міста
– супер дешеве місто на карті України та Європи
– місце притяжіння дорогих потоків. Такими точками притягнення можуть бути кластери медицини, туризму, ІТ, ЕКО, агро.
7. Наталя Волощук задала питання про те, а які мають бути фестивалі? Якого рівня вони мають бути? Також підняла актуальне питання додаткових послуг для гостей фестивалю. Щоб вони не тільки на фестивалі сиділи, але й витрачали свій час та кошти у місті. Питання додаткових продуктів цікавих для гостей.
8. На жаль більшість фестивалів мають тільки таку назву. “Не може кожна п’янка називатись фестивалем”. Фестиваль – це подія, яку чекають цілий рік та готуються усім містом до неї!
9. Інформування про події. На жаль ми дізнаємося про події в момент їх проведення або пост фактом. Тому потрібно зробити хорошу програму інформування містян та на зовні про події та заходи що у нас відбуваються!
10. Руслан Купріюк підняв питання, що потрібно усвідомити колективний інтерес міста і вже від нього відштовхуватися.
11. Хто приймає рішення? Громада обирає своїх представників, вони мають комунікувати з громадою і саме головне звітувати про виконанні завдання.
12. Nazar Iavorskyi (Назар Яворський) розказав про роботу громадських рад при органах влади, як хороший інструмент донесення своєї позиції і контролю його виконання. Також висловив позицію, що фестивалі – це комерційні заходи, які не мають фінансуватися з бюджету.
13. Обговорили можливість створення Фестивальної агенції в м. Тернопіль, але постало питання чи вона має робити фестивалі, чи займатись промоцією міста і фестивалів?
Вирішили:
1. Наступний сніданок провести 20 лютого 8:45 на тій же локації а Лисому. Тема: Брендинг території.
2. Створити робочу групу щодо фестивальної агенції та фестивалів. Перше засідання групи заплановано 12 лютого о 17:00 годині
3. Створити робочу групу по стратегічному плануванню розвитку міста. Перше засідання 27 лютого 19:00.
Ще раз усім дякую, що знаходите час та з ранку приходите на такі події. Дякую, що дочитали)
Виграти можна тільки разом!
Консолідація зусиль, це наш шлях до успішного міста!