Львів купив 30 вживаних трамваїв, які раніше експлуатувалися в Берліні. Перед продажем їм зробили капремонт і оснастили новою електричною начинкою. У Львові залишалося тільки поставити трамваї на більш вузький візок, бо ширина трамвайних рейок в містах різниться.
Однак, за даними Deutsche Welle, щойно перші трамваї прибули з Берліна до Львова в кінці липня, виявилася інша несподівана проблема – на багатьох зупинках вони не можуть відкрити двері через особливості побудованих платформ.
Двері відкриваються назовні, і на деяких зупинках платформа розташована на рівні першої ступені трамвая. Для вирішення цієї проблеми потрібно або знижувати платформи, або різати двері.
Керівник громадської організації “За якісний транспорт” Святослав Товстига бачить в цьому недбалість львівських чиновників.
“І в державних будівельних нормах від 2001 року, і в “Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту” йдеться про те, що посадкові майданчики, які розміщуються на проїжджій частині, слід облаштовувати підвищеними на 15-30 сантиметрів над поверхнею проїзної частини. А наші фахівці перестаралися і виставили 34-36 сантиметрів”, – розповів він.
Крім того, за його словами, у Львові взагалі погано готувалися до прибуття німецьких трамваїв, бо відремонтували лише 12 візків, на які потрібно переставити вагони.
“У них було достатньо часу, але через неправильно організований процес Львів підготував мало, і тепер повинен замовляти модернізацію візків ззовні. На сайті публічних закупівель оголошено пропозицію на капремонт 10 ходових візків трамвайних вагонів вартістю понад 5 млн гривень”, – зазначив експерт.