Переважна більшість респондентів не планувала дотримуватися Великого посту. Повністю його дотримуватися хотіли тільки 2% опитаних, 6% – планували приєднатися на останньому тижні Посту. У разі обмеження у харчуванні респонденти могли обмежувати себе передусім в алкоголі.
Частіше за всіх опитаних повноцінно поститися збиралися мешканці Заходу (5%), в цьому регіоні респонденти також частіше обмежували себе у харчуванні. Звичний режим харчування зберігали здебільшого на Сході (80%).
79% збиралися святкувати Великдень. Не мали такого наміру частіше у Києві (18%) та на Півдні (18%). Найпоширеніші плани на Свято – зустрічі з друзями, фарбування крашанок та освячення пасок і крашанок у церкві.
В цілому респонденти частіше планували випікати паски власноруч, ніж купувати їх (40 проти 30%). Придбати паску частіше збиралися мешканці міст 500 тис+ (38%), а самостійно пекти – мешканці міст 500-50 тис. (48%).
До церкви найбільше збиралися представники Західного регіону (72%). Вони також частіше планували піти на Свято на всеношну службу (33%).
Дані Kantar TNS Online Track, 2019.