В контексті історії із блогеркою Таісією, яка любила росію на Майдані, є дуже цікавим і повчальним приклад мережі Алло. Ця компанія співпрацювала із блогеркою, і та їх рекламувала. Але коли з‘явилось те скандальне відео з Майдану, Алло ще пару днів мовчала, поки у соцмережах її починали питати за цю співпрацю. Зрештою, учора я зняв відео, у якому всіх закликав іти на сторінку Алло та питати у них активніше. І тільки тоді Алло повідомила, що припиняє з Таісією співпрацю. UPD: співпрацю із Таісією вже припинили також Боржомі та Nestle (ТМ Торчин). Рішення правильне, але компанія вже понесла репутаційні втрати, бо як то кажуть, осад лишився. Та і не всі знають що компанія співпрацю припинила, бо люди просто не відслідковують усі новини. Тож пропоную українським компаніям просту схему як уникнути подібних ситуацій та не співпрацювати з проросійськими колаборантами. Перш ніж підписати контракт з селебою, поставте їй контрольні питання. Наприклад, такі:
– чий Крим?
– росія чи Україна?
В окремих випадках можна і спитати, чи існують хороші росіяни, і якщо так, то які?
Як правило, ці питання працюють, і за їх допомогою можна відсіяти тих, хто може стати токсичним для вашої компанії. Відповідно, ви не втрачатимете клієнтів.
Перемога! В Україні триває війна, яку веде проти нас росія. Росія окупувала Крим та частину Донбасу. Росія постійно вбиває українців. І це не можна ігнорувати чи закривати на це очі. З цим потрібно рахуватись та відповідним чином будувати комунікації.Не співпрацюйте з колаборантами і буде вам щастя та багато лояльних клієнтів. Не бійтесь показувати позицію!
Сергій Стерненко
Довідка
Відома в Тіктоці блогерка (майже 3 млн аудиторія) під ніком Di rubens днями на Майдані зізнавалась у своїй любові до росії. Українці масово її за це розкритикували.
Хочете отримувати новини в месенджер? Підписуйтеся на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ чи долучайтесь до нашої групи у Вайбері Ми є також в Instagram , у facebook та whatsapp