Громадське обговорення має на меті остаточно визначити форму проведення конкурсу, затвердити положення та правила проведення, визначити потенційних учасників. Отож запрошуємо всіх небайдужих о 19.00 до бару-піцерії “Пава”, що знаходиться на Львівській, 5.
Ярослав Качмарський — молодий культурно-мистецький діяч Тернополя.
– Ярославе, як виникла ідея щодо проведення такого конкурсу?
– Знаєте, роки два тому, тогочасна міська рада вже пробувала провести подібний конкурс, але ще на початковому етапі цей процес зупинився. Тоді ми задумувалися над тим, що така ідея варта уваги. А цьогоріч вирішили втілити її в життя.
– А хто виступає в ролі організаторів цього конкурсу? Влада міста має якесь відношення до кункурсу цього року?
– Організацією конкурсу займаюся я і Тимур Скорбенко. Тимур працює в сфері інтернет-розробок та інтернет-маркетингу. Органи місцевої влади цього разу не причетні.
– А хто братиме участь в конкурсі? Які умови його проведення?
– Конкурс проходитиме в два етапи: в першому турі можуть брати участь всі бажаючі дизайнери, їх відбиратимуть за портфоліо. Тобто члени журі, переглядаючи попередні роботи учасників, виберуть 10-15 чоловік, які пройдуть у другий тур. А вже у другому турі конкурсанти повинні не тільки розробити проекти логотипу, а й обгрунтувати чому кожен з них бачить логотип Тернополя саме таким.
– Хто буде обирати переможців?
– В складі журі будуть незалежні експерти. Це не тернополяни, а люди з Києва, Діпропетровська та Москви. Вони – спеціалісти в сфері дизайну, маркетингу, типографії.
– А які призи очікують на переможців? Хто виступає в ролі спонсорів конкурсу?
– Всі учасники другого туру отримають певне визнання та матеріальну винагороду. Щоправда, грошові призи будуть різного розміру — в залежності від місця, яке посяде конкурсант. А от інформацію про спонсорів я, поки що, не буду розголошувати. Можу лише сказати, що спонсори ніяк не впливатимуть на результати конкурсу.
– Що саме, на вашу думку, дасть логотип нашому місту?
– В принципі, логотип — це ніби марка міста, його атрибут. Якщо герб міста використовується більш в офіційних, ділових сферах та цілях, то логотип — це те, що має нести в собі дух міста. Його ще можна назвати своєрідною рекламою, адже логотипи мають майже всі великі міста України, і Тернопіль не має бути винятком. Надіємось, що конкурс пройде успішно і вже у 2011 році тернополяни побачать і почнуть користуватися власним логотипом файного міста.
Наталя Єднак