Дивлячись на BMX здається, що це модель для підлітків, проте вона дозволяє виконувати недитячі трюки. На https://veloplaneta.ua/bmx-dirt представлено гідний вибір таких байків для екстриму.
Головні особливості велосипедів
Перш за все, такі байки відрізняються своїм виглядом від більшості інших моделей. Для них характерні:
- невеликі розміри рами;
- малі колеса (до 20 дюймів);
- посилена рама;
- єдина швидкість;
- пеги – спеціальні виступи для виконання трюків;
- відсутність підвіски тощо.
На жаль, історія не зберегла імена винахідників цього виду спорту. Але відомо, що він зародився близько 50 років тому. З того часу велосипеди цього типу продовжують трансформацію: з’являються все нові дисципліни.
Види байків BMX
Попри схожість, всього існує 5 категорій таких велосипедів. Кожен з них призначено для певного типу катання. Паркові або vert-моделі – полегшені конструкції, з яких прибрано все зайве. Головне призначення – катання на рампі або спеціальному майданчику.
Грунтові або dirt-варіанти – схожі на попередню категорію, але мають товщі колеса та протектор. Це необхідно для покращення зчеплення з трасою. Вилка має більший кут нахилу, що забезпечує комфорт під час приземлення після стрибків на трамплінах. Такі байки використовуються на ґрунтових трасах та мають надзвичайну міцність.
Вуличні моделі – варіанти, які важчі за попередні класи. Оснащені пегами, які дозволяють ковзати по рейках, бордюрах, бильцях, плитах тощо. Такі велосипеди гірше переносять стрибки з трамплінів.
Flatland – BMX, які призначені для виконання трюків на рівній поверхні. Їзда на одному колесі та інші види балансування доступні власникам таких велосипедів. Варто зазначити, що цей тип не може використовуватися в інших дисциплінах: він має велику вагу та розвиває невисоку швидкість.
Останній тип – перегонові або race-байки. Призначені для перегонів на спеціальних трасах з перешкодами. Розвивають велику швидкість за допомогою збільшеної зірки, але рама гірше гасить вібрацію при приземленні.