Оператор мобільного зв’язку «МТС Україна», 1 разом з PR-агентством Kharkov Leading Media оголошують про початок студентського конкурсу рекламних проектів AdMark-2011.
Конкурс рекламних проектів AdMark-2011 серед студентів відбувається в рамках III Міжнародного фестивалю «Ремаркетинг 2011». Його головне завдання – розвиток маркетингових послуг в Харкові і допомога в розкритті потенціалу молодих фахівців рекламно-маркетингової сфери України. Учасниками стати можуть студенти всіх українських профільних вузів і факультетів, незалежно від курсу і форми освіти.
Компанія МТС спеціально для AdMark-2011 розробила бриф з єдиним завданням для учасників конкурсу. За умовами конкурсу, учасникам належить розробити BTL-акцію для просування послуги швидкісного мобільного доступу в інтернет «МТС Коннект 3G». Автори кращих ідей отримають подарунки від компанії МТС і організаторів:
1 місце – нетбук Asus Eee PC 1215N-D525-N2CVAB;
2 місце – нетбук Asus Eee PC 1215P-N550-N2CSWB Black Matte;
3 місце – нетбук Asus EeePC 1201NL Black.
Свої роботи учасники AdMark-2011 можуть надсилати з 1 травня по 25 травня включно на електронну пошту admark@remarketing.in.ua. Детальну інформацію про конкурс, включаючи критерії оцінки, склад журі та завдання, можна знайти на офіційному сайті фестивалю www.remarketing.in.ua в розділі «AdMark».
Вручення подарунків відбудеться на відкритті III Міжнародного фестивалю маркетингових технологій «Ремаркетинг 2011» 3 червня в харківському презентаційно-виставковому центрі «Радмір Експохол».
Про конкурс AdMark
Конкурс рекламних проектів AdMark вперше відбувся в 2010 році в рамках II міжнародного фестивалю маркетингових технологій «Ремаркетинг». Оцінювали роботи конкурсантів керівники найбільших рекламних і дизайнерських агентств України й Росії.
Учасниками AdMark стали харківські рекламні агентства, чиї роботи були добре відомі не тільки маркетингової прошарку Харкова, а й серед городян. Проекти студентів, представлені увазі журі AdMark-2010, відрізнялися не меншою креативністю та професіоналізмом виконання, а головне, не стереотипної, свіжої ідейністю.
Саме завдяки високому професійному рівню студентських робіт, конкурс AdMArk-2011 було вирішено проводити виключно серед студентів. Участь у ньому дозволить студентам та випускникам профільних вузів і факультетів проявити свої знання, навички і потенціал ще до офіційного старту кар’єри.