Держземагентство удосконалює механізм видачі актів на землю
Держземагентство України для того, щоб суттєво спростити і в кардинальний спосіб поліпшити обслуговування громадян, вживає низку заходів. Зокрема, уже протягом півроку діє принцип «єдиного вікна», електронний документообіг та електронна база даних, – наголосив під час брифінгу в Кабінеті Міністрів України Голова Держземагентства України Сергій Тимченко.
Автоматизація процесів – це ще один рішучий крок на шляху боротьби з корупцією. На переконання Голови Держземагентства України силовим способом корупцію в нашій країні не подолати, корупцію можна лише здолати з допомогою новітніх технологій, технічного прогресу.
З одного боку, автоматизація надає усім процесам прозорості – в електронних і відсканованих документах складніше поміняти дані, адже кожен вхід авторизований.
З іншого боку, автоматизація скорочує до мінімуму спілкування громадян з чиновниками, а отже, зводить до мінімуму випадки вимагання, хабарництво і т.д.
– Так, прийнятий у липні минулого року Закон «Про Державний земельний кадастр», який вступає в силу з 2013 року, кардинальним способом змінить ситуацію в питаннях земельних відносин – з наступного року всі районні управління Держкомзему переходять на новітнє надсучасне програмне забезпечення, що сприятиме прискоренню і завершенню автоматизації усіх процесів, – повідомив Сергій Тимченко.
Крім того, після вступу в силу закону про кадастр зійдуть нанівець випадки затягування видачі держактів, інших документів. Адже цей закон чітко встановлює терміни видачі документів, а їх недотримання вважатиметься адміністративним порушенням з боку чиновника і обкладатиметься штрафами.
Не чекаючи вступу в силу закону про кадастр, Держземагентство України нині продуктивно працює над удосконаленням і прискоренням процесів реєстрації.
Держземагентство крокує в ногу з часом. Вже зараз його фахівці розробляють механізми як правові, так і технічні, щоб люди мали можливість оплачувати послуги й отримувати їх через мережу Інтернет. Це стосується як отримання різних довідок, так і можливості узгодження і перевірки технічної документації.
Перехід на Інтернет-послуги в майбутньому дасть можливість комфортно обслуговувати громадян, розвантажити черги, знизити корупційну складову і прискорити багато процесів.
.