Завтра (8 лютого 2011 року) понад 60% автобусів можуть не вийти на маршрути. Перевізники планують оголосити страйк, оскільки вважають несправедливим рішення виконавчого комітету про поділ маршрутів. Вони звинувачують міського голову свободівця Сергія Надала в тому, що той намагається перевести конфлікт в площину тарифу, хоча самі власники автобусів погоджуються на тариф у 2 грн. і мова про 2,5 грн. не обговорюється взагалі.
Натомість перевізники незгідні з тим, що один з обєктів конкурсу містить в собі потребу аж у 96 автобусів, в той же час є обєкти, які можна перекрити і 10 машинами.


Попередній конкурс мав 21 обєкт на 15 (в середньому) астобусів. теперішній конкурс має лише 7 обєктів (від 10-11 до 96 автобусів). Крім того, частина обєктів обєднують лише прибуткові маршрути.

Пояснення перевізників:

1.Вважаємо, що Тернопільською міською радою оголошено умови конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах м. Тернополя з порушенням вимог Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081.
2.Об’єкти конкурсу сформовані таким чином, що унеможливлюють рівноправний доступ учасників до них, а також є нерівноцінними щодо рентабельності маршрутів.
3.Перевізники неодноразово звертались щодо цих порушень до влади, але це на дало результатів. Тому цей страйк – це спроба бути почутими владою, це вимоги перевізників припинити диктатуру управління транспорту, це намагання захистити рівні права для всіх, хто працює в сфері перевезень.
4.Всі дії управління транспорту спрямовані на те, щоб змусити власників автобусів примусово віддавати свої машини в оренду комунальному підприємству, для того, щоб «начебто наповнити міську казну за рахунок коштів за випуск автобусів», а насправді для монополізації та необмеженого впливу на перевізників.
5. Ми хочемо уникнути «колективізації», подібної , як було в перші роки радянської влади. Ситуація повторюється – хто хоче вижити, має віддати своє майно (колись корову, тепер автобус) в колгосп (як колись) або в комунальне підприємство ( як тепер). Адже комунальне підприємство на сьогодні не має жодного автобуса у власності, як колись колгоспи не мали своїх корів.
6.Не вартість проїзду, яким влада спекулює,а нерівноправні умови конкурсу, корупція є причиною страйку. Це черговий крок для того, щоб влада все-таки ПОЧУЛА людей, які інвестували свої кошти в розвиток Тернополя, дали робочі місця і забезпечують перевезення мешканців міста. Не забувайте, що водії , перевізники, слюсарі, медики, та інші, що працюють в транспорті – це теж ЛЮДИ, теж ТЕРНОПОЛЯНИ. І за свою людську гідність будуть боротись.

З цього приводу перевізники зверталися навіть в антимонопольний, в прокуратуру, до міського голови.
текст на імя мера подаємо нижче:

Міському голові
м. Тернополя
Надалу С.В.

 

Шановний Сергію Віталійовичу !

Звертаються до Вас перевізники міських маршрутів, власники автобусів, що брали участь у зборах що відбулися 02.02.2011р. за ініціативи перевізників, які в цей день були запрошені на нараду в управління транспорту та звязку.
Значні занепокоїння викликають події останього періоду повязані з проведенням конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Тернополі.
На нашу думку обєкти конкурсу які були оголошенні Тернопільською міською радою не відповідають чинному законодавству, а саме Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081.
Просимо Вас допомогти сформувати обєкти конурсу враховуючи рентабельність маршрутів а також кількість одиниць транспорту яка б не перевищувала 10-15 автобусів на одному обєкті для забезпечення вільної конкуренції.
Занепокоєння також викликає стримування піднятя вартості проїзду, що поставило перевізника на межу виживання.
Не вказані в умовах конкурсу види та обсяги пільгових перевезень, джерела фінансування за рахунок яких будуть покриватись витрати перевізників. Ці умови мають бути встановлені ще до оголошення конкурсу.
Враховуючи все вищенаведенне просимо Вас, як законно обраного міського голову, втрутитись в процесс і не допустити проведення конкурсу, який оголошено на 28.02.11р.
Просимо Вас:
– дати розпорядження, щоб обєкти конкурсу були переглянуті. Найкраще, щоб кожен маршрут був обєктом конкурсу, крім збиткових, які долучити до найкращих маршрутів.
– максимально пришвидшити винесення рішення виконкому про підняття тарифу на проїзд
– відновити поняття про соціально значущі рейси автобусів для перевезення пільговиків, враховуючи можливості фінансування з державного бюджету

Просимо Вас прислухатись до наших прохань і зняти напруження серед перевізників.
В іншому випадку ми змушені, захищаючи свої права людини і підприємця, з 8 лютого 2011 року призупинити перевезення пасажирів в місті, до врегулювання ситуації.
Про Ваше рішення просимо повідомити нас через управління транспорту та зв’язку.
З повагою перевізники та власники автобусів:

пропозиції перевізн иків до обєктів конкурсу

Пропозиції
по формуванні об’єктів конкурсу на перевезення пасажирів

Враховуючи різну рентабельність автобусних маршрутів, запропонованих у новій мережі міського громадського транспорту, для забезпечення надійності та беззбитковості роботи автобусів пропонуються об’єкти конкурсу, якими передбачено наближено рівномірну економічну ефективність їх роботи, усунено можливість нерівномірного розподілу маршрутів, що могло б викликати нерозуміння з боку перевізників та контролюючих органів.
Також представлені об’єкти наближено рівномірні і по кількості одиниць транспорту, що передбачає реалізацію основних напрямів розвитку галузі автотранспорту, уникнення монопольності і сприяє розвитку здорової конкуренції.

Групи маршрутів по їх рентабельності (орієнтовно):
1. 13, 16 , 18 , 19, 20, 22,
2. 3, 8, 15, 28 (28а), 14, 12, 11, 30, 27
3. 1, 7, 25, 36, 29, 31,
4. 2, 5, 34, 6(4, 9)
5. 10, 17(37), 23, 24, 33

№ об’єкту Маршрути К-сть автобусів Кількість резерву Загальна кількість автобусів в обєкті Додатково перевезення
1. 2+8 11 3 14
2. 20+5 12 3 15
3. 22+33 12 3 15 дачі
4. 18+23 15 3 18 Діти хворі ДЦП
5. 13+17(37) 11 3 14 дачі
6. 16+10 11 3 14 дачі
7. 19+24 13 3 16 дачі
8. 15+6(4, 9) 13 3 16
9. 3+34 10 2 12
10. 28+29 14 3 17
11. 14+31 16 3 19
12. 12+7 15 3 18 дачі
13. 11+25 14 3 17 дачі
14. 30+36 14 3 17
15. 1+27 13 3 16 дачі

Всього 194 44 238

Напишіть відгук