Використання світового досвіду спорудження доріг та автобанів може не лише забезпечити наявність в державі якісного і розгалуженого дорожнього полотна, а й відновити економічне зростання та знизити соціальну напругу в суспільстві.
Так народний депутат, заступник голови Української народної партії Ярослав ДЖОДЖИК прокоментував заяву КОЛЕСНІКОВА, що для будівництва українських доріг уряд вибрали зразок Північно-Західної Європи, чимось подібний до німецького розвитку будівництва доріг.
ДЖОДЖИК зауважив, що «німецький шлях» в Україні можливий лише тоді, коли до спорудження нового автомобільного полотна та реконструкції старого будуть залучені вітчизняні підприємства та буде викорінено корупцією із цієї сфери».
«У 30-х, а згодом у 50-х роках минулого століття США й Німеччина піднімали розхитану кризою економіку з допомогою масового дорожнього будівництва. Вже наприкінці ХХ – на початку ХХI століття цей досвід було повторено в Китаї, який стрімко наздоганяє по щільності дорожньої мережі розвинені країни світу», – підкреслив народний депутат.
ДЖОДЖИК наголосив, що «таких результатів вони досягли через те, що всі «дорожні» замовлення отримували виключно вітчизняні компанії, а до робіт залучалися лише місцеві мешканці».
«Тому, доки в Україні будуть прокладати дорожнє полотно македонські, турецькі та італійські компанії, «німецький шлях» залишиться нездійсненною мрією, незважаючи на всі запевнення вищих державних чиновників», – підсумував Ярослав ДЖОДЖИК.