В ході акції, до якої долучились 72 учні, відбулась презентація будівельних професій, групова консультація із застосуванням профдіагностичного обстеження за методикою Е.Климова, ознайомлення зі змістом та характеристикою професій з інформаційних папок та буклетів.

– Мені подобаються різні види професійної діяльності, – сказала учениця 9 класу Оксана, – але після тестування зрозуміла, що потрібно обирати фах за типом професій людина-людина, тому подумаю, чи не стати мені лікарем.

А от її ровеснику Івану припала до душі професія тракториста за типом людина-техніка. Отож, хлопець хоче у майбутньому займатися фермерським господарством.

Фахівці РЦЗ провели також заняття і біля профорієнтаційного терміналу, встановленого у школі. Вони розповіли учням і педагогам про можливості комп’ютерної програми „Мотивація розвитку зацікавленості до професійного самовизначення”. Школярі виконували певні тестові завдання. Педагогічних  працівників зацікавили блоки терміналу, де можна почерпнути методичні поради щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями та дізнатися про наукові новинки у галузі психології.

Напишіть відгук