Для розбудови туризму в Україні потрібен системний державний підхід, вважає голова управи Тернопільської обласної організації Української народної партії, учасниця ІІІ Західноукраїнської туристичної виставки-фестивалю, що відбулась у Тернополі, директор комунального підприємства облради «Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр» Лариса РИМАР.
Обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр презентував на виставці власні напрацювання: акцію-марафон «Відпочивай на Тернопіллі», пропозиції з сільського зеленого туризму, каталог садиб, спеціалізований туристичний журнал «TernoTRAVEL».
«Так, це велика робота, проте лише цим туриста не привабиш», – каже представниця УНП. На її думку, Україна практично нічого не робить, аби використати свій туристичний потенціал. «Ми маємо те, чого, можливо, не має жодна країна світу: вигідне географічне розташування, багату та глибоку багатовікову історію, безмежну культурну та духовну спадщину; природні й оздоровчі можливості та багато іншого, – говорить Лариса РИМАР. – І мені дуже прикро, що у світових туристичних рейтингах наша країна займає останні місця. Про Україну світ дізнається насамперед як про джерело постійних політичних і корупційних скандалів. Соромно за владу, яка не намагається переконати світ у зворотному».
Чимало може зробити й місцева влада, якщо бачитиме туризм справді пріоритетом, вважає Лариса РИМАР. «Для того, щоб утримувати в належному стані об’єкти культурної спадщини, безперечно, необхідні чималі кошти, але потрібна й ініціатива місцевої влади та бажання громади. А щоб туризм став потужним джерелом надходжень до бюджетів, без системного підходу не обійтися: для розвитку туристичної галузі в Україні потрібна відповідна державна політика», – переконана представниця УНП.
«Мають бути ухвалені відповідні зміни до законодавства; має, наприклад, бути запроваджена державна програма «Туристичні дороги», яка б передбачала хоча б часткове фінансування впорядкування доріг до туристичних об’єктів, аби туди можна було доїхати; в Україні має бути створений справді привабливий клімат для інвесторів, аби вони прагнули вкладати гроші в розвиток туристичної інфраструктури, – словом, це має бути підхід державний і державницький”, – підсумовує Лариса РИМАР.