«Аби приміські перевезення не зазнали краху, «Укрзалізниця» має ввести цільову доплату на проїзд пільговикам», – так голова фракції Української народної партії в облраді Володимир БОЛЄЩУК прокоментував критичний стан приміських перевезень, який викликаний незадовільними взаєморозрахунками між державою та державною структурою «Укрзалізниця».

Представник УНП повідомив, що «за офіційною інформацією, Тернопільська ОДА ще досі не відшкодувала залізничникам за 2010 рік 710 тисяч гривень, за квітень 2011 відшкодувала всього 2% від запланованого. У масштабах країни за 4 місяці цього року “Укрзалізниця” заявляє про 1 млрд. грн. збитків від приміських перевезень».

БОЛЄЩУК наголосив, тим часом, таке фінансове непорозуміння викликає соціальну напругу та невдоволення громадян, які в умовах продовольчої кризи не можуть доїхати до власних городів. «Нещодавно на залізничному вокзалі Тернополя городяни, здебільшого пенсіонери, перекривали колію, бо не могли вміститись у три вагони приміського дизель-поїзда «Тернопіль-Ходорів»», – розповів Володимир БОЛЄЩУК, додавши, що «у результаті до потяга додали ще три вагони і він рушив із запізненням у 45 хвилин».

«Тож ідея АЗАРОВА дати українцям землю, аби вони самі вирощували для себе овочі, терпить крах, бо навіть до тих городів і дач, які українці мають, доїхати приміськими поїздами не можуть», – стверджує представник УНП. Він висловив переконання, що «якщо приміські перевезення справді збиткові, бо 70% їх пасажирів – пільговики, то краще дати цим пільговикам цільову доплату і нехай платять з неї за проїзд». «Тоді усі будуть у виграші», – вважає БОЛЄЩУК.

Він підсумував, що «допоки держава боргуватиме перед державною ж “Укрзалізницею” і не буде відомо точно, скільки ж пільговиків справді проїхало у тому чи іншому поїзді, державні гроші ніколи не будуть пораховані до копійки, а українці і далі братимуть штурмом дизель-поїзди, аби доїхати до дачі, де, за задумом глави Уряду, вони і мають вирощувати для себе їжу».

Напишіть відгук