На Тернопіллі з’явилася ще одна туристична марка

Поділитися

Шановні туристи, мандрівники та мисливці за туристичними марками! У Вас з’явилася чудова можливість відшукати ще одну туристичну марку на Тернопіллі -у музеї «Зборівська битва».

– Нам приємно, що нарешті і наш музей долучився до світової системи туристичного маркування. Ми протягом року спостерігали за ажіотажем довкола акції-марафону «Відпочивай на Тернопіллі! Колекціонуй туристичні марки», що влітку цього року організовував ІНФОТУРЦЕНТР. Тепер і в нас є своя туристична марка, адже музей «Зборівська битва» є своєрідною візитівкою, осередком культурного та громадсько-політичного життя Зборівщини. То ж ми чекаємо на туристів, зможемо багато показати та розповісти, – каже директор музею «Зборівська битва» Богдан Макогін.

 

Довідка туристу: Зборів – місто на заході Тернопільської області, значний історико-культурний центр Тернопільщини. Відстань до Тернополя – 37 км., відстань до Львова (найближчого аеропорту) – 93 км.

 

На околиці 3борова виявлено стоянку пізнього палеоліту. Пер¬ші писемні згадки про передмістя належать до 15 ст. Від 16 століття у 3борові був невеликий замок. У серпні 1649 біля Зборова відбулася знакова перемога у битві українського козацького війська на чолі з Богданом Хмельницьким та його союзників під проводом хана Іслам-Гірея ІІІ з польською армією короля Яна II Казимира.

 

Довідка туристу: Туристичні марки (ТМ) – це чеський винахід, що бере початок із 1998 року. ТМ – дерев’яне кружальце із зображенням певної туристичної атракції: архітектурної, історичної або природної пам’ятки.

В Теребовлі Хоптян організовує “запроданців” на підготовку округу для своєї дружини. На заваді став голова райради

Завтра Тернопіллям проїде велечезна колона машин. Кінцева точка – Дніпропетровськ