«А нас сьогодні вчили, як треба пити!» або, Чи продадуть у рабство 4 мільйони українських дітей

Поділитися

За повідомленнями преси, педагоги, психологи та соціальні працівники українських шкіл вже залучені до так званої «протиалкогольної» навчальної програми, яку прагнуть тепер поширити до масштабів всієї країни виробники пива.

    Під загрозою найпідступнішого втручання у психіку з метою закладення до неї програми на вживання спиртного сьогодні опинилися семикласники. Саме на них обіцяють випробувати свої «уроки» пивовари. Зрозуміло, що пивні програми прикриватимуться назвами «інформаційно-освітніх» й «протиалкогольних». І декларативно будуть направлені на протидію шкільному алкоголевживанню. Реальний їх вплив — розширення армії потенційних споживачів алкогольного товару за рахунок дітей. Інакше б алкогольний капітал не вкладав у це свої гроші.
 Розглянемо знімок лише однієї сторінки з «Методичних рекомендацій щодо впровадження…», які було роздано 8 лютого 2011 року у «Пущі-Озерній» вчителям з Києва, Донецької, Запорізької, Львівської, Миколаївської, Харківської та Чернігівської областей.
  Під великим заголовком «Правда проалкоголь» якраз правди про цю речовину і не вистачає. Ніде не сказано, що алкоголь є речовиною наркотичною.
  Про смак цієї хімічної сполуки сказано, що він «своєрідний і пекучий». Вже початок підступно продуманої реклами!
   У цьому ж абзаці посилання на барбітурати, на дію яких схожа дія алкоголю, а також — центральна з точки зору інтересів алкогольного бізнесу (який щедро профінансував весь цей навчальний проект) думка: «З алкоголю роблять алкогольні напої».
   Саме цю провокаційну інформацію, без сумніву, найкраще засвоять учні сьомих класів. «Мамо, тату, а нас сьогодні в школі вчили, як треба пити!» — радісно повідомлятимуть вдома 12-річні діти… А чого ж іще можна чекати, якщо протягом уроку вчитель десятки разів повторюватиме такі абсурдизми як «стандартна доза алкоголю», «безпечне вживання», і жодного разу навіть не вимовить слова тверезість?
   Саме така «мета уроку» обов’язково буде досягнута, щоб там не писали у методичних вказівках фахівці.
   Алкогольну програму буде міцно закладено у свідомість семикласників, і вже через кілька років (а можливо — місяців або днів) вони понесуть гроші своїх батьків до кіосків, де всупереч законодавству і здоровому глузду їм з радістю продадуть пиво. А батькам, щоб ті не сильно переймалися пропитими грошима і дитячими роками своїх школярів, видаватимуться написані тими ж фахівцями по грамотному нав’язуванню і збуту алкогольної продукції рекомендації «Як розмовляти зі своїми дітьми про алкоголь».
   Перевіривши ефективність своєї реклами «відповідального споживання алкоголю» на семикласниках, виробники пива планують поширити її на всі вікові категорії учнів. На наших очах українським вчителям планується продати в алкогольне рабство понад 4 мільйони українських дітей…
   Маємо надію, що перш ніж бездумно використовувати проалкогольну методику та термінологію, наші вчителі ознайомляться з величезним пластом тверезої літератури, і на уроках тверезості лунатиме слово«тверезість», а не алкогольна термінологія.
Джерело “Твереза Україна”

Тетяна Окальська зберігає пам’ятки архітектури Тернопілля для нащадків у власних графічних роботах

Названо політиків, що лобіюють алкогольний та тютюновий бізнес в Україні