Упродовж лютого на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської  ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 901 звернення мешканців (відповідно 62 та 839 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 11 звернень щодо якості питної води: вулиці Лемківська, 7; Л. Українки, 7/39; Л.Українки, 13/36; Довженка, 9/75; Руська, 10/5; вул. Яремчука,25/66; Карпенка, 3/38; Карпенка, 9/1; Драгоманова, 1/36; Драгоманова, 2/4; Бр. Гжицьких, 1/48. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість  питної води  відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — вулиці Шкільна, 8 ( котельна); Петраківська, 25а та 25 — відремонтовано запірну арматуру.
37 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними  перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
377 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
Найбільше у лютому звернень від тернополян — 473— надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися  з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

1 comment

  1. 223455

    Вже кілька днів із кранів протягом 7-9 березня тече коричнева субстанція, яку можна використовувати тільки для технічних цілей, а вартість водопостачання зростає з кожним роком. Коли влада вже приструнить Водоканал, щоб він виконував свої договірні умови за якість послуг наданих тернополянам? А то контроль за якістю води цікавить тільки споживачів, а не контролюючі інстанції. Хай санепідемстанція опублікує дані – скільки разів вона штрафувала і на яку суму керівників Водоканалу? Чи вони разом розігрують цей “лохотрон” для міських громадян, ховаючи свою некомпетентність?

Напишіть відгук