Про скандал із  так званим “гіперточнім кризом” міського голови Тернополя Сергія Надала чула вся Україна. Про блеяння п’яного мера написала спочатку інтернет-газета “Про все”.  Підхопили тему всеукраїнські і місцеві ЗМІ. Тернопільські – лише в інтернеті. Паперові навіть не згадали, що мер заслаб і ліг в лікарню! Чому?

Чому тема в Україні набрала такого резонансу? Тому, що це паскудство і ніхто ще в Україні до такої ганьби не доходив як мер Тернополя.

Запис програми можна почути в інтернеті. Правда, не на сайті “Радіо Ера”.

У Фейсбуці ведучий тієї програми Сергій Сулим фактично погодився, що мер Тернополя прийшов на прямий ефір програми “Коло запитань” “під мухою”

Інтернет-газета “Про все”, коли нарешті за пів доби “достукалась” до прес-служби Тернопільської міської ради, оперативно

попросила, раз така критична ситуація з мером, він нібито у лікарні, давайте, нехай він зробить аналіз крові. Публічно. Після цього ні мер, ні прес-служба не виходили на контакт ще  добу. Напевно, чекали, поки “розчиняться” у крові сліди алкоголю, який завадив Сергію Віталійовичу хоч щось сказати в ефірі.

Вчора на зустрічі зі ЗМі Сергій Надал повівся вкрай недостойно, як кажуть у народі, ” плюють в обличчя, а він каже, що це дощ“. Каже, що мав результати аналізу крові ще того дня, коли ліг у лікарню. Чому ж не продемонстрував тоді? Чи той “папір” заднім числом зліпили як для депутата Липки?

У не менш неприємну ситуацію потрапили наші колеги із газети “РІА+” та 20 хвилин
Заарештовано рахунки видавця двох найпопулярніших газет Вінниці. Аналогічні видання виходять у Тернополі. В коментарі “Про все” керівник корпорації Олександр Човган, запевнив, що всі газети у Тернополі виходити будуть Ситуація пов’язана із незаконним рішенням суду. Не розглядаючи справу, суд виніс ухвалу про арешт рахунків. Також винесено ухвалу зоборонити друкувати будь що, що пов’язано з людиною, яка подала в суд. Це місцевий політик. Це абсолютно протизаконно. З цією ситуацією буде розбиратись 2 квітня у Києві Всесвітня місія зі свободи слова.
Ухвалу про це виніс Замостянський районний суд Вінниці. Окрім грошових коштів на рахунках, що належать ТзОВ «Видавництво «РІА» (видавець щотижневих газет «20хвилин» та «РІА»), суд арештував також рухоме та нерухоме майно видавця найпопулярніших вінницьких газет.

Як пояснюється в ухвалі, суд вжив зазначені заходи у рамках розгляду позову про захист честі і гідності місцевого бізнесмена Назарова Е.А. Ухвала підлягає негайному виконанню. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Як повідомив журналісту газети «Експрес» представник видавця Олександр Човган, на сьогодні банк виконав рішення суду, розрахункові рахунки ТзОВ «Видавництво «РІА» заарештовані.

Приводом для цього безпрецедентного позову та судової ухвали послужила публікація газети «20 хвилин», побудована на повідомленні міліції, де йшлося про махінації з кредитними коштами, до яких начебто причетний місцевий бізнесмен Назаров. Зокрема, газета повідомила про те про те, що «за інформацією управління Держслужби боротьби з економічними злочинами, для отримання кредиту на будівництво торговельного об’єкту у Вінниці у 2007 році відділенню банку місцевим підприємцем були надані неправдиві відомості про предмет іпотеки. Втім, це дозволило приватному підприємству отримати 25 мільйонів гривень кредиту. З липня минулого року позичальник припинив виплати по кредиту, чим завдав збитків банківській установі у сумі 36,8 мільйона гривень. Про це йдеться у судовому рішенні за позовом банку».

Повний виклад статті, що стала підставою для арешту рахунків двох газет тут: http://20minut.ua

http://www.expres.ua

Напишіть відгук