Реформи Колеснікова на залізниці – черговий провал влади

Поділитися

“Зняття з маршрутів близько 40% дешевих та зручних потягів і заміна їх дорогими “іномарками”, які курсуватимуть у денний час, є помилкою горе-реформаторів з Кабінету Міністрів Миколи Азарова”, – переконаний Ігор Швець, референт Конгресу Українських Націоналістів з соціальних питань.

“Не відомо на якій підставі командою реформаторів залізничного транспорту під керівництвом Бориса Колеснікова було прийнято рішення про закупівлю нових потягів корейської фірми “Хюндай”, в той час, як Луганський та Крюківський машинобудівні заводи простоюють без замовлень”, – каже Швець.

“Відгуки журналістів, які вже випробували якість проїзду денними потягами “Хюндай” всуціль негативні. Зокрема вони відзначають, що у другому класі сидіння незручні, крісла тісні й розміщені по три в ряду”, – продовжує Ігор Швець.

Політик стверджує, що ціна на квитки на такі потяги, встановлена “Укрзалізницею”, є обтяжливою для пересічного українця, а графік маршрутів у денний час є незручним.

“Тож можна зробити висновок, що реформи від Бориса Колесникова на залізниці є провальними. Ми вимагаємо від уряду негайно відправити у відставку віце-прем’єр-міністра України – міністра інфраструктури та провести службове розслідування неефективного використання державних коштів”, – зазначає референт Конгресу Українських Націоналістів з соціальних питань Ігор Швець.

Прес-служба КУН

Наливайченко переміг у перших в Україні праймеріз

Як на Тернопільщині 20 років тривала приватизація