Веселі та кмітливі кандидати агітують на весіллях, з клоунами і на броньовиках

Поділитися

Чим ближче вибори, тим креативнішими стають кандидати. Вони агітують на весіллях, їздять на військовій техніці, возять клоунів і ставлять рекорди по зарядці. Наприклад, ” регіонал ” Віталій Барвіненко не приховує, що катався по Одеській області на агітаційному броньовику, прикрашеному партійними прапорами і плакатами. “Це моя ініціатива, ми вирішили на День міста Татарбунари покатати на ньому і дітей, і ветеранів, – сказав Віталій Барвіненко. – Адже в наш час вони бачать такі машини тільки по телевізору. До цього ми організовували такі поїздки на День Перемоги. А один з моїх соратників катав людей на вертольоті”, пише Сегодня. Один з кандидатів від “Батьківщини” Костянтин Якименко днями відгуляв на чужому весіллі і особисто привітав молоду сім’ю, стверджує спікер вінницького осередку громадської мережі “Опора” Галина Сегеда: “В одному з сіл Вінницької області (воно входить в округ, за яким балотується Якименко) справляли весілля. На свято прийшов і кандидат. Він запитав дозволу батьків молодят, представився, після чого особисто підійшов до молодих, вручив їм букет квітів і сказав, що їм від нього піднесуть ще і кухонний комбайн. У нас є фото і відеозйомка цього, але ми її не викладаємо, щоб не підставляти людину, яка знімала. Такі поздоровлення – це непрямий підкуп виборців”. Сам же Якименко запевняє: “Не був я ні на якому весіллі, і нікого з моїх помічників не посилав, – сказав він, – Хто там у них на фото – я не знаю. Мабуть, це провокація, яку організували мої опоненти”. Кандидат від Народної партії Микола Шершун організовує клоунади в селах Рівненської області. “Наш кандидат просто організував приїзд клоунів в кілька сіл. Вони самі захотіли виступити, тому що давно знають Миколу Харитоновича. Вони розважали дітей своїми виступами. Діти були дуже раді, тому що не у всіх є можливість поїхати у місто подивитися виставу в місцевому театрі ляльок”, – розповіла спікер рівненської осередку Народної партії Світлана Горошко. А в столиці голоси видобувають з допомогою чаю і карток на знижку в супермаркеті. Днями до одного з жителів вулиці Воровського додому прийшли незнайомці, і, зателефонувавши в двері, сказали: “Вам подарунок”. У пакеті виявилися 2 пачки чаю і кухоль з написом “Пилипишин”. Прес – секретар кандидата Віктора Пилипишина Сергій Стан підтвердив, що гуртка і чай – їх агітація. Інший кандидат, відомий плавець і призер Олімпійських ігор Денис Силантьєв, розіслав жителям столиці запрошення на масову зарядку – приходьте, мовляв, встановимо світовий рекорд. “Ніякої агітації не буде. Запросив всіх своїх опонентів взяти участь. Їх теж прошу не агітувати там”, – сказав плавець.
http://tsn.ua

Чи довіряють шлюбним агентствам тернополяни?

Прокуратура Тернополя відреагувала на рішення за фактом незаконного розміщення на її адміністративній будівлі червоно-чорного прапора Степаном Барною