Тернополяни слухають місцеве «Ух-радіо» більше, ніж київські мережеві радіостанції. Саме «Ух-радіо» є лідером слухацьких симпатій серед всіх FM-радіостанцій, які транслюють свої програми у Тернополі. Такі результати дослідження оприлюднила минулого місяця консалтингова компанія «Профі-центр».
На запитання: «Які радіостанції ви найчастіше слухали протягом минулого місяця?» 22,5% опитаних обрали «Ух-радіо». На другому місці з десятивідсотковим відривом опинилось «Наше радіо», далі «Люкс-фм». Таким чином, тернополяни обирають місцеву радіостанцію, а не всекураїнських мережевих мовників.
– Тернополян перш за все цікавить місцева тематика, тутешні новини, міські проблеми і способи їх вирішення. Наш слухач хоче знати, що відбувається в його місті, куди він може піти, як провести вільний час, тут він дізнається місцеві новини в режимі он-лайн, – розповідають на Ух-радіо.
Як зазначає керівництво радіостанції, слухачам «Ух-радіо» подобається інтерактивне спілкування у прямому ефірі. Вони можуть писати повідомлення в ефір, розказувати про побачене, ділитись планами на день, передавати привіти і замовляти улюблені пісні. Це те, що суттєво відрізняє «Ух-радіо» від київських станцій. Окрім того, в ефірі звучить якісний продукт, програми і музичне наповнення – високого рівня.
Саме завдяки таким перевагам радіостанції „Ух-радіо” вдалось не тільки вижити, на відміну від інших місцевих FM-ок, а й залишитись найпопулярнішою радіостанцією в Тернополі.

1 comment

  1. melana

    Оскільки тут, так би мовити, неприкрита реклама, то хотілось би додати що
    дані подані некоректно:
    Питання звучить “….які радіостанції Ви найчастіше слухали … ?”
    А скільки варіантів відповіді мала можливість дати людина 1 варіант 2,3 5 .
    Чи було це враховано при опрацюванні даних .
    Вибірка : Чи є вона репрезентативна для населення міста ? Бо то можна опитати 200 людей від 18-24 років.
    Метод опитування: Яким чином проводилось опитування ?
    Терміни : Коли це відбувалось ?
    Перш ніж публікувати “дані” варто б було привести їх у відповідність до стандартів ESOMAR, згідно яких
    …витяг з “Керівництво ESOMAR/Wapor щодо проведення опитувань громадської думки”:
    Розділ 4. Міжнародний процесуальний кодекс про публікації результатів опитування громадської думки
    3. Якщо будь-які отримані в результаті опитування громадської думки дані публікуються в друкованих засобах, вони повинні супроводжуватись чітким формулюванням:
    a) назви дослідної організації, що проводила опитування;
    b) ефективно представленої генеральної сукупності (тобто ті, з ким було проведено інтерв’ю);
    c) дати польових робіт;
    d) використаного методу вибіркового обстеження ( і у випадку з довільною вибіркою – досягнутої частки успішних спроб);
    e) методу, за допомогою якого збиралась інформація (персональне або телефонне інтерв’ю та ін.)
    f) заданих значимих питань.
    g) Для того щоб уникнути можливої двозначності, потрібно дати справжнє формулювання питань, за винятком випадків, якщо це стандартне питання вже відоме аудиторії або наводилось у попередньому опублікованому звіті, на який робиться посилання.
    4. У випадку з транслюючими засобами інформації не завжди існує можливість подати інформацію за всіма цими пунктами. Як мінімум, пункти (а) – (d), що зазначені вище, повинні, як правило, включатись у будь-які посилання на отримані в результаті опитування громадської думки дані і, якщо можливо, у візуальній (письмовій ) формі.

Напишіть відгук