Громадський транспорт Тернополя: прибутники чиновників і власників зросли у два рази!

Поділитися
Зі звіту Мединського підсміювалось чи не половина виконкому: заступники Леонід Бицюра та Вікторія Остапчук, колишній податківець, а нині "молочник" з "Молокії" Віктор Солтис...

На останньому засіданні виконкому Тернопільської міської ради звітував один з найодіозніших керманичів мерії – начальник управління транспорту, рухівець Ігор Мединський. Чиновник безсоромно розповідав про якісь химерні успіхи в автоперевезеннях Тернополя так, ніби керував транспортниками Лондона чи Берліна. Сергій Надал навіть не червонів при журналістах, коли транспортних хвалився аж 21 соціальним автобусом, які навіть не охоплюють 42 маршрути (з них 9 – тролейбусні). По місту курсує 54 тролейбуси і 215 автобусів, з яких 194 – “товчуть касу”, а тих 21 “соціальних” – для замилювання очей. Можна лише прикинути, яку касу взяли Мединський та інші чиновники, які офіційно перевезли “маршрутками” за 2012 рік 24 мільйони пасажирів. Тролейбуси за рік перевезли 16 мільйонів пасажирів. За 5 місяців 2013 років автобусами перевезли в місті 12 мільйонів пасажирів і 6,5 мільйонів – електротранспортом. “Перевиконання плану” – на 4,5 мільни пасажирів. А тепер цю цифру помножте на 2 гривні 50 копійок ))) На останній прес-конференції пан Мединський, на питання “ПРО ВСЕ” про рентабельність маршрутів говорив, що максимально – 30%

А тепер згадайте що обіцяв мер у своїй передвиборчій програмі. На початку каденції, у червні 2011 року, Сергій Надал розповів про своє бачення роботи громадського транспорту.

Суд засудив перевізника за незаконне отримання майже 100 тисяч гривень субвенції та зобов’язав повернути кошти до бюджету

Тернопільчани не пошкодували на нові авто майже 17 мільйонів доларів