Протягом січня-травня цього року до Головного управління Міндоходів у Тернопільській області надійшов 21 інформаційний запит, що на 48 відсотків, або на 10 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Дев’ять запитів надійшло поштою, ще 12 – «електронкою».
Щодо категорії запитувачів, більшість, а саме 18 запитів, надійшло від фізичних осіб, 3 – від юридичних.
Найчастіше запитувачі цікавилися реєстраційними даними суб’єктів господарської діяльності, інформацією про проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, кількістю платників податків, сплатою податків і зборів до бюджетів різних рівнів. Крім того порушувалися питання щодо адміністрування та сплати податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб.
За результатами розгляду фахівцями Головного управління Міндоходів в області задоволено та надано вичерпні відповіді на 18 запитів, по 3 запитах на інформацію надано відмову через те, що запитувана інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом.
Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління Міндоходів у Тернопільській області, можна подавати:
– на поштову адресу:
Головне управління Міндоходів у Тернопільській області
вул.Білецька,1
м. Тернопіль
46003;
– на електронну адресу: publicinfo@rsta.tr.ukrtel.net;
– факсом: (0352) 43-46-02;
– за телефоном: (0352) 43-46-33.
Запит може бути поданий особисто до відділу обслуговування платників податків Головного управління Міндоходів у Тернопільській області (каб.720), в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 0900год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 18.00 год. (у п’ятницю – до 16.45 год.).
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області