Отримали землю – звітуйте!

Поділитися

 

 

Порядок сплати плати за землю регулюється положеннями розділу XIII Податкового кодексу України.

Суб’єкт господарювання, який протягом року отримав право власності (користування) на земельну ділянку, подає річну податкову декларацію або щомісячні декларації за типом «Звітна». Зазначені декларації подаються до територіального органу Міндоходів України за місцезнаходженням земельної ділянки.

У випадку, якщо платник на поточний рік вже звітував за земельні ділянки, що перебувають у його власності (користуванні), а право власності на інші ділянки отримано протягом року, такий суб’єкт господарювання має подати нову звітну декларацію. Зробити це необхідно за місцезнаходженням таких земельних ділянок протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому виникло таке право.

Нагадуємо, що платники плати за землю самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого подають територіальному органу Міндоходів України податкову декларацію на поточний рік. Декларація подається за місцезнаходженням земельної ділянки з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

 

Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

На Тернопільщині з початку року відшкодовано 2,7 мільйони гривень ПДВ в автоматичному режимі

При ліквідації платника ПДВ виправляємо помилки через додаток до декларації