Після того, як платник надіслав звітність засобами телекомунікаційного зв’язку до органу Міндоходів України, він отримує першу та другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до Міндоходів. Ця квитанція надсилається на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:
– реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,
– відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,
– результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),
– інформація про платника податків,
– дата та час приймання,
– реєстраційний номер,
– податковий період, за який подається податкова звітність,
– дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається електронний цифровий підпис органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23.
За матеріалами телефонного сеансу «гаряча» лінія
начальника управління ІТ та обліку платників
Тернопільської об’єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Ірини Вятчанінової