Іван Стойко пропонує заборонити рекламу не українською мовою

Поділитися

Верховна Рада України пропонує внести зміни в Закон “Про рекламу”, надавши положенням про мову чіткішого і детальнішого змісту та імперативного характеру. Про це йдеться у законопроекті №3222 від 9 вересня 2013 року, опублікованому на сайті ВРУ, передає УНН.

“Мовою реклами у відповідності до статті 10 Конституції України є державна мова – українська”, – йдеться у документі.

Як йдеться у пояснювальній записці, хоча закон “Про рекламу” у своїй 6-ій статті зазначає, що реклама в Україні розповсюджується українською мовою, а знаки і логотипи можуть наводитися мовою оригіналу, на практиці це не використовується через розмитість положень.

Так, на думку автора законопроекту народного депутата від партії “Батьківщина” Івана Стойко, у друкованих засобах масової інформації та на телебаченні часто використовуються цілі рекламні блоки мовою іншої держави.

“Тому є необхідність змінити текст Статті 6 Закону „Про рекламу”, надавши її положенням чіткішого і детальнішого змісту та імперативного характеру”, – зазначив він.

Нагадаємо, що за декілька місяців це вже не перша пропозиція внести зміни до Закону України “Про рекламу”.

Так, у серпні був зареєстрований законопроект, яким пропонувалось заборонити клеїти рекламу на вікнах транспорту.

Тернопільські податківці уточнили: заокруглення штрафних санкцій при поданні „уточненки”

Швидкість виділення житла «черговикам» у Тернопільській області може зрости в шість разів