Як працюють чиновники Лановецької райдержадміністрації на благо людей

Поділитися

В управлінні праці та соціального захисту населення Лановецької районної державної адміністрації станом на 01.07.2013 року штатна чисельність працівників становить 35 чол., в тому числі 33 державних службовців.

На утримання апарату управління за І півріччя 2013 року надійшло і використано 561,1 тис.грн. (за І півріччя 2012 року – 506,9 тис.грн.) Потреба на І півріччя 2013 року складає 600,0 тис.грн., кошторисом передбачено 572,98 тис.грн.

Виплачено доплати до пенсії воїнам ОУН –УПА 23 чол. на суму 14,1 тис.грн. (2012 р. – 26 чол. на суму16,4 тис. грн)

Виплачено компенсацій та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 74,1 тис.грн. (2012р. – 75,5 тис. грн), в тому числі:

Доплата за роботу на радіо забруднених територіях, збереження заплати при переведенні на нижче оплачувану роботу та у зв’язку із відселенням, виплата підвищених стипендій та надання відпусток. В І півріччі 2013 року виплату проведено 1 особі на суму 959,12 грн. (2012 р. – виплат не проводилося).

Компенсація сімям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. В І півріччі 2013 року виплату проведено 1 особі на суму 1703 грн. (2012 р. – 12 осіб на суму 2640,04 грн).

Щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. В І півріччі 2013 року виплату проведено 62 особам на суму 62038,13 грн. (2012 р. – 63 особи на суму 59253,0 грн).

Компенсація за шкоду заподіяну здоровю та допомога на оздоровлення, уразі звільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. В І півріччі 2013 року виплату проведено 22 особі на суму 9380 грн. (2012 р. – 43 особі на суму 13589).

Пільги на медичне обслуговування та зубопротезування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильсьої катастрофи. в І півріччі 2013 року виплату проведено 1 особі на суму 1200 грн. (2012 р. – 4 особи на суму 1500 грн).

Відділ персоніфікованого обліку:

Станом на 01.07.2013 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Лановецькому районі внесено 10094 персональних облікованих карток пільговиків, за той же період 2012 року відповідно –10266 персональних облікованих карток пільговиків, а саме:

Категорія
На 1.07.2012
На 1.07.2013
Учасники бойових дій
147
138
Учасники війни
1383
1219
Інваліди війни
77
67
Вдови
250
226
Всього ветеранів війни
1857
1650
Ветерани праці
2635
2527
Діти війни
4280
4020
Особи, які постраждали внаслідок ЧАЕС
148
145
Ветерани МВС і ВВС
25
25
Реабілітовані особи (ст. 1)(засуджені)
33
28
Інваліди загального захворювання
1253
1177
Інваліди військової служби
5
4
Міліціонер на пенсії
26
26
Вдова військовослужбовця
3
3
Сільський педагог на пенсії
301
293
Сільський медик на пенсії
129
126
Сільський бібліотекар на пенсії
19
18
Сільський працівник культури на пенсії
8
8
Багатодітна сім’я
388
364
Дитина з багатодітної сім’ї
1135
1189
Дитячий будинок сімейного типу
0
1
Сім’я опікуна (піклувальника)
0
1
Жертви нацистських переслідувань
1
1

Звітність від організацій-надавачів послуг приймається відповідно до п.11 а.1. „Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”, згідно автоматизованої звірки по житлово-комунальних послугах і зв’язку із 5 організаціями-надавачами послуг із 100% поданням даних в електронному виді.

Компенсацію з придбання твердого палива і скрапленого газу нарахована за І півріччя 2013 року 316 особам на суму 180,5 тис.грн, за аналогічний період 2012 року 306 особам на суму 158,6 тис.грн.

Загальна сума нарахованих пільг у першому півріччі 2013 року – 2286,0 тис.грн. з них профінансовано 1356,6 тис.грн., відповідно за той же період 2012 року – 2338,1 тис.грн, профінансовано – 1681,9 тис. грн

Проведено 1 засідання комісії з питань розрахунків обсягів компенсації витрат автомобільним транспортом загального користування.

Проведено 1 засідання комісії з питань розрахунків обсягів компенсації витрат автомобільним транспортом загального користування.

Відділ трудових відносин:

Рівень заробітної плати і погашення заборгованості з її виплати.

Управління згідно наданих повноважень здійснює контроль за станом погашення заборгованості із виплати заробітної плати, додержання державних мінімальних гарантій в оплаті праці на підприємствах, установах та організаціях району.

Спільно з державним інспектором праці Територіальної державної інспекції з питань праці у І півріччі 2013 року здійснено 13 перевірок підприємств, установ та організацій району, а саме : ПАТ”Лановецьке хлібоприймальне підприємство”; -Лановецька філія ПТУ №25; -ПСК “Теко-Ланівці”; -Лановецька районна комунальна кіновідеомережа; СГ ТОВ “Нове життя”; КП “Лановецьке РБТІ”; ТДВ “Лановецьке АТП – 6149”; ПСП “Перемога”; ФОП Куза М.С.; ТОВ “Агробуд-2010”; ТОВ РМЗ “Гефест”; Відділ освіти РДА; ПСП «ім.Шевченка».

Перевірки з початку року спільні з статистичним управлінням управлінням:

ПФ «Сазан»; ПСК «Теко-Ланівці»; Лановецька Аптека №25.

Станом на 01.07.2013 року заборгованість складає 88,8 тис.грн., а саме:

– економічно не активні: ТзОВ «Інтерпак» – 64,8 тис.грн. В період фінансово-економічної кризи продукція підприємства не реалізовувалась. Іноземні інвестори припинили фінансування. Все майно знаходиться в заставі банку. Майно повторно будуть оцінювати та виставляти на продаж, так як процедура продажу закінчилась, а реалізація не відбулась;

– підприємство банкрут: СГВК «Наша земля» – 24,0 тис.грн. арбітражний керуючий – Брикса А.О) 8 лютого 2013 року відбулося засідання районної тимчасової комісії, на якому було проведено аналіз роботи арбітражних керуючих, в ході якого виявлено, що протягом 2012 року суттєвого зменшення заборгованості не відбулося, а також підготовлено лист від 11.02.2013 року № 07195/02-16 головному управлінню юстиції в Тернопільській області щодо активізації роботи арбітражних керуючих і подання звітності про роботу (щодо підприємств-банкрутів) на відповідну вимогу районної тимчасової комісії. 18.03.2013 року надійшла відповідь від головного управління юстиції в Тернопільській області № 2572/10-10-20 від 11.03.2013 року в якій зазначено, що управлінням юстиції надіслано листи арбітражним керуючим, щодо надання звіту про хід ліквідаційної процедури по підприємствах-банкрутах. Протягом І півріччя 2013 року в управління соціального захисту населення звіти про хід ліквідаційної процедури по підприємствах-банкрутах не надходили;

– на економічно активних заборгованість відсутня.

В порівняні початком року заборгованість зменшилась на 3,8%, на суму 3,3 тис.грн. (борг становив 92,1 тис.грн.), погасився борг на підприємстві банкруті СГВК «Відродження».

З метою контролю та впливу на підприємства, щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати у 2013 році проведено 17 засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, де на засіданнях заслухано 88 керівників.

Згідно проведеного аналізу управління праці та соціального захисту населення Лановецької РДА середньомісячна заробітна плата за січень-червень 2013 року (за даними оперативного моніторингу) очікується в розмірі 2155 грн., планується ріст заробітної плати в порівнянні з аналогічним періодом минулого року планується ріст на 16,7%, на суму 309 грн. (за січень-червень 2012 року заробітна плата становила 1846 грн.)

Середньомісячна заробітна плата за січень-березень 2013 року (за даними управління статистики) становила 1933 грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося збільшення середньомісячної заробітної плати на 9,1 % (за січень-березень 2012 року заробітна плата становила 1771 грн.).

Легалізація виплати заробітної плати та зайнятості населення.

У районі проводяться виїздні засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. З початку року проведено 14 виїздних засідань, в ході яких перевірено 75 підприємців району та виявлено 27 порушень законодавства про працю. Протягом 1 півріччя 2013 року із всіма 27 особами, які працювали без оформлення трудових відносин було укладено трудові договори. 14.06.2013 року розпорядженням голови районної державної адміністрації «Про зміни в складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення» було внесено зміни до складу робочої групи у зв’язку із кадровими змінами.

Згідно оперативного моніторингу управління соціального захисту населення Лановецької районної державної адміністрації на 01.07.2013 року було створено 176 нових робочих місць, що становить 40 % від річного завдання (440 робочих місць). Також протягом 2013 року було ліквідовано 153 робочих місця. Співвідношення між цими показниками 23 робочих місця. Протягом аналогічного періоду 2012 року було створено 528 нових робочих місць, що становило 122,8 % від річного завдання на 2012 рік (430 місць). Також було ліквідовано 191 робоче місце. Співвідношення між цими показниками становило 337 робочих місць.

У січні-червні 2013 року 1016 безробітних осіб було охоплено 3411 профорієнтаційними послугами. З них : 1173 профінформаційних послуг, 2164 профконсультаційних, 74 послуг з профвідбору. Профорієнтаційними послугами охоплено в цей період 902 осіб з категорії зайнятого населення.

У січні – червні 2013 року за направленням районного центру зайнятості працевлаштовані 495 громадян, з них 343 –зі статусом безробітного. Рівень працевлаштування безробітних становив 33,1%.

У січні-червні 122 роботодавці поінформували про наявність 667 вакансій, 69% яких укомплектовано за сприянням районного центру зайнятості.

Протягом шести місяців в громадських роботах та роботах тимчасового характеру брали участь 78 безробітних, проходили професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації 112 безробітних.

З початку року було проведено 1 засідання комісії з питань альтернативної (невійськової) служби. Станом на 01.07.2013 року альтернативну (невійськову) службу проходять 5 осіб.

Колективні договори та угоди.

З метою поширення практики колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин на підприємствах, удосконалення змісту колективних договорів надається методична, інформаційно-консультативна та практична допомога з питань розробки і укладання колективного договору у відповідності з вимогами чинного законодавства та з врахуванням реальних можливостей підприємства.

Незважаючи на те, що законом передбачається обов’язковість укладання колективного договору, не на всіх підприємствах він укладається. Особливо це стосується підприємств сфери малого та середнього бізнесу, які будують свої відносини з найманими працівниками без укладання колективних договорів.

Станом на 01.07.2013 року відділом трудових відносин зареєстровано 103 колективних договори, дією яких охоплено 3552 працівників.

З початку 2013 року перевірено та зареєстровано 6 колективних договорів, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року було перевірено та зареєстровано 26 колективних договори.

Аналіз сфери охоплення колективними договорами свідчить, що найбільше їх укладено в трудових колективах освіти, охорони здоров’я та сільських радах району.

Атестація робочих місць за умовами праці.

В напрямку реалізації державної політики з питань соціального захисту працівників, зайнятих на роботах з важкими та шкідливими умовами праці, здійснювались перевірки стану та якості проведення атестації робочих місць за умовами праці, за роботу у шкідливих умовах праці.

В Лановецькому районі нараховується 114 підприємств, на яких повинна проводитись атестація робочих місць за умовами праці. З них:

– промислових підприємств – 12;

– С/Г підприємств – 25;

– Підприємств бюджетної сфери – 77.

Станом на 01.07.2013 року загальна кількість підприємств які провели атестацію – 17,

з них:

– 10 підприємств промисловості, транспорту, будівництва та зв’язку;

– 3 сільськогосподарських підприємства;

– 4 державних установи.

7 підприємств мають прострочений термін дії атестації СТ «Прогрес», ТОВ «Збруч», ПСП а/ф «Горинь», АЗС №27 Тернопільської філії ТОВ «Торговий Дім «Континуум-Галичина», Станція Ланівці Тернопільської дирекції залізничних перевезень об’єднання Львівська залізниця, ВАТ «Лановецька агропромтехніка». Через відсутність коштів не проводиться робота по атестації робочих місць в бюджетних установах (Територіальний центр по обслуговуванню одиноких та непрацездатних громадян, дошкільних навчальних закладах, освітніх закладах, підприємствах агропромислового комплексу).

В порівнянні з аналогічним періодом минулого року ситуація не змінилася в зв’язку з ліквідацією Лановецької районної санепідстанції та переведенням до Кременецького міжрайонного управління головного управління держсанепідслужби в Тернопільській області лаболаторно-інструментальні заміри з цілю проведення атестації робочих місць за умовами праці, тимчасово призупинені.

У 2013 році проведено 22 перевірки підприємств, щодо атестації робочих місць, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року було проведено 7 перевірок..

Головним спеціалістом – експертом з умов праці було надіслано листи в Тернопільську державну інспекцію праці з переліком 9 підприємств, які не виконали вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 року № 442 «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» і не провели атестацію робочих місць за умовами праці.

Відділ соціальних допомог та субсидій:

Станом на 01.07.2013 року відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми у Лановецькому районі отримувало допомогу 2198 одержувачів, яким здійснено нарахувань на суму 10579,8 тис. грн. (станом на 01.07.2012 допомогу отримувало 1987 сімей, нараховано – 9647,1 тис. грн.).

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” отримувало 293 сімей, здійснено нарахувань на 3779,8 тис. грн. (станом на 01.07.2012 допомогу отримувало 167 сімей на 203,5 тис. грн.).

Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» одержувало 346 осіб, яким здійснено нарахування на суму 2303,5 тис.грн. (станом на 01.07.2012 допомогу отримувало 345 сімей на 2072,7 тис. грн.).

Допомогу на догляд за психічнохворими інвалідами – 51 чол. на суму 353,0 тис.грн. (за І півріччя 2012 року – 5 чол. – 2,9 тис.грн.).

Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам призначено 27 чол. на суму 122,1 тис.грн. (за І півріччя 2012 року 18 чол. – 84,4 тис.грн.).

Допомогу на догляд за престарілими або інвалідами І групи –499 чол. на суму 40,1 тис.грн. (за І півріччя 2012 року 460 чол. – 38,3 тис.грн.).

Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги призначено 10 чол. на суму 7,8 тис.грн. ( за І півріччя 2012 року – 8 чол. на суму 6,9 тис.грн.).

Державна допомога прийомній сім’ї – 6 сімей – 266,3 тис.грн. (за І півріччя 2012 року – 4 сім’ї – 190,0 тис.грн.).

Таким чином всього в І півріччі 2013 року державну соціальну допомогу отримало 3517 чол. на суму 17734,9 тис.грн (за І півріччя 2012 року 3082 чол. На суму 13954,5 тис. грн.)

Субсидії на житлово-комунальні послуги в 1 півріччі 2013 року отримувало 873 сімї. Здійснено нарахувань на 769,4 тис. грн. (станом на 01.07.2012 субсидії отримувало 785 сім’ї на 792,6 грн.). Заборгованість по відшкодуванню коштів по субсидіях на оплату житлово – комунальних послуг за станом на 1.07.2013р. становила – 289,8 тис.грн.

Субсидії на придбання скрапленого газу та твердого палива нараховано 207 одержувачам в сумі 87,4 тис. грн. (станом на 01.07.2012 року – субсидію отримувало 200 сімей на суму 156,00 тис.грн.).

Заборгованість на відшкодування витрат для придбання скрапленого газу та твердого палива станом на 01.07.2013 року становила 20,5 тис.грн.

Організовано проведення 6 засідань комісії по розгляду заяв, скарг громадян та іншим питань, пов’язаних з призначенням та виплатою державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми та житлових субсидій на яких розглянуто 309 заяв громадян ( за І півріччя 2012 року 6 засідань на яких розглянуто 245 заяв громадян).

Відділом обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці:

І півріччя 2013р. (І півріччя 2012р.).

Надано статус учасника війни – 0 чол.(1 чол.).

Видано листів талонів на проїзд ветеранам війни – 26 шт. (3 шт.).

Видано посвідчень:

„ Учасник війни ” – 1 шт. (4шт.);

„ Ветеран праці ” – 4 шт. ( 7 шт.).

Надано статус дитина війни 2 чол. (1чол.).

Видано направлень в протезне підприємство – 258 шт.(162 шт.).

Видано інвалідам направлень на засоби пересування – 7 шт.( 11 шт.).

Видано санаторних путівок 1 шт. (3 шт.).

Прийнято заяв на одноразову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам – 6 заяв, яким видано допомогу на суму 2682 грн. (2012 р. – 3 заяви, яким виплачено допомогу на суму 1652 грн.).

Виплачено допомогу 24 інвалідам на суму 6,3 тис.грн. (2012 р. – 27 інвалідам – 4,85 тис.грн.). Виплачено компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування за 2013р. 12 чол. на суму 1069 грн. (2012р. – 13 чол. на суму 1131,78 грн.). 1 інваліда було направлено до лікувально-профілактичних закладів для медичного обстеження лікувально-консультативною комісією для забезпечення автомобілем безкоштовно або на пільгових умовах (2012 р. –1 направлення).

Виплачено компенсацію взамін санаторно-курортного лікування за І півріччя 2013 року 15 чол. на суму 5100 грн. ( за 2012 рік 7 чол. на суму 2160 грн.).

Проведено виплату разової грошова допомога ветеранам війни до Дня Перемоги в І півріччі 2013 року 1583 чол. на суму 513,0 тис. грн., (в І півріччі 2012 року 1785 чол. на суму 513,2 тис. грн.

В І півріччі 2013 року організовано проведення 9 засідань комісії по призначенню одноразової грошової допомоги з райдержадміністрації 89 чол. на суму 23,3 тис.грн., а в І півріччі 2012 року – 210 чол. на суму 25,6 тис.грн.

Державними соціальними інспекторами – за станом на 01.07.2013р.:

За перше півріччя 2013року перевірено 369 справ ( за перше півріччя 2012 року – 282). Виявлено порушень по державній соціальній допомозі та субсидії на загальну суму – 3555,86 грн.( той же період 2012 року – 5359,33 грн.), повернено всю суму за 2013 та 2012 рік.

Проведено обстежень матеріально-побутових умов проживання –376 сімей( за перше півріччя 2012 року- 233 ).

В І півріччі 2013 року здійснено нагляд за правильністю призначення та виплати 154 новопризначених та 199 перерахованих пенсійних справ. Проведена звірка виплати 121 допомоги на поховання. Перевірено правильність оформлення 173 особових рахунків.

В І півріччі 2012 року здійснено нагляд за правильністю призначення та виплати 124 новопризначених та 125 перерахованих пенсійних справ. Проведена звірка виплати 153 допомоги на поховання. Перевірено правильність оформлення 249 особових рахунків.

Робота по зверненню громадян:

За І півріччя 2013 року до управління надійшло 16 письмових звернень громадян, що на 4 звернення менше в порівняні з минулим роком; з вищестоящих організацій надійшло 0 звернень. На особистому прийомі громадян в начальника управління та керівників структурних підрозділів управління побувало 63 чол., що на 16 чол. менше, ніж в минулому році.

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” усі звернення, які надійшли до управління протягом І півріччя 2013 року розглянуті своєчасно у визначені терміни. Авторам звернень, за наслідками їх розгляду, надано письмові відповіді.

Для зменшення кількості звернень громадян проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період керівниками і спеціалістами управління проведено 5 виступів по місцевому радіомовленню та надруковано 10 статті у районній газеті „Голос Лановеччини”.

 

«Оберіг добра» комп’ютеризував тернопільську гімназію імені Франка та школу №16. На черзі модернізація дитсадочка

Як у Тернополі пограбували “Укргазбанк” (офіційні подробиці)