Відкритий лист – відповідь членів кооперативу «Аляска Авто» на виступ Сергія Надала, розміщений на офіційному сайті Тернопільської міської ради

Поділитися

Ваш виступ під заголовком «Тернополяни повинні узаконити користування гаражами на Текстильній» загальні збори членів кооперативу «Аляска Авто», які відбулися 15 вересня, визнали неправдивим і, певною мірою, некоректним як для керівника такого рангу.

На підтвердження своїх висновків вважаємо за доцільне поінформувати громаду обласного центру про те, як усе відбувалося насправді.

У 1999 році сесія Тернопільської міської ради своїм рішенням від 10 липня підтримала ініціативу заводу «Сатурн» та виділила на землі, яка була передана йому у постійне користування, ділянку площею 5,8 га. для облаштування тернополянами стоянки легкових автомобілів у металевих гаражах-боксах. Таким чином усі споруди на даній ділянці встановлені не самовільно, як стверджуєте ви, а цілком законно.

В історію ліквідації заводу «Сатурн» та передачу землі іншим користувачам, у тому числі і ТДНТП «Промінь», нас ніхто не посвячував, але завжди власники металевих гаражів заключали угоди і справно платили щомісячну, передбачену договорами, плату, яка в останні 5 років становила 60-85 гривень. Тому вважаємо, що свою частину зобов’язань ми завжди сумлінно виконували.

У 2010-2011 роках новий власник землі підприємство «Промінь» заключило договір з міським бюро технічної інвентаризації на проведення замірів і виготовлення інвентарних справ з метою передачі цих земельних ділянок власникам гаражів в оренду або у власність. Ці роботи також оплачували ми – завдяки підвищенню щомісячної плати. На жаль, ще й дотепер не можемо отримати цю документацію ні у «Промені», ні у міському бюро технічної інвентаризації.

До речі, згідно з договорами «Промінь» мав надати власнику місце під

металевий гараж та забезпечити належний благоустрій на під’їзних шляхах до місця стоянки, хоча останній пункт підприємство не виконувало і отримані місячні суми в розмірі 70-90 тисяч гривень, очевидно, використовувались не за призначенням.

Також, згідно з чинним законодавством у випадку дострокового розірвання договору або неможливості його продовжити «Промінь» повинен був не менше як за 20 днів письмово попередити громадян про свої наступні дії і, зокрема про те, що угоди будуть розірвані у зв’язку з передачею земельної ділянки з гаражами на баланс Тернопільської міської ради. Однак, підприємство так не вчинило, а тому вчасно не поінформовані власники 1460 гаражів не змогли скористатися своїм першочерговим правом щодо безоплатної передачі органами місцевого самоврядування їм у власність або оренду земельної ділянки загальною площею 5,8 га для будівництва та обслуговування гаражів.

У кінці грудня 2012 року ми дізналися, що ці землі «Промінь» передав Тернопільській міській раді, а вона своїм рішенням надала КП «Тернопільбудівестзамовник» дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення ділянки. Усе це відбувалося без громадських слухань, загальних зборів власників гаражів, чи хоча б їх поінформування у законний спосіб. Тому вважаємо, що непублічність у діях влади мала на меті не що інше, як захоплення та незаконну передачу земельної ділянки з подальшою зміною її призначення для будівництва, в тому числі, житлового.

Саме до такого висновку дійшли і збори власників гаражів, які відбулися 22 грудня минулого року. На них ми назвали дії ТДНТП «Промінь» і Тернопільської міської ради незаконними і направили відповідний протокол міському голові Тернополя.

Також на цих зборах ми вирішили створити обсуговуючий кооператив «Аляска Авто» шляхом об’єднання майна власників гаражів для спільної господарської та іншої діяльності на засадах самоврядування. Державний реєстратор узаконив ОК «Аляска Авто» 27 грудня 2012 року, номер

реєстраційного запису – 15487064.

Відтак, шановний пане голово, ваше твердження про те, що цей кооператив створила група людей, безпідставне, воно вводить в оману громаду.

Також, пан Надал у своєму публічному виступі бідкається, що більше, ніж півроку, КП «Тернопільбудінвестзамовник»:

– сплачує податки за землю. Невже це правда, якщо рішенням сесії Тернопільської міської ради це комунальне підприємство до кінця року звільнене від їх сплати?

– платить за світло, електроенергію. До речі, нам так і не вдалося побачити договір між КП «Тернопільбудіквестзамовник» та Тернопільським міським РЕМ. А чи існує цей документ насправді, якщо генеруюча компанія припинила подачу електроенергії на територію нашого кооперативу ще у серпні цього року?

– оплачує вивезення сміття (снігу), яке фактично не проводилось. Роботи з неодноразового очищення території від снігу здійснювали члени кооперативу власними силами і за власні кошти, на що оформлені необхідні документи.

– забезпечує охорону. На вимогу власників гаражів і керівників ОК «Аляска Авто» ні ТОВ «Максима», ні КП «Тернопільбудінвестзамовник» не пред’явили відповідного договору. Відсутність охоронців ТОВ «Максима» тривалий час на посту ми зафіксували в актах, складеними власниками гаражів за участю працівників міліції.

То навіщо ж лукавити, тим паче у засобах масової інформації?

На початку цього року під час зустрічі з власниками гаражів ви заявили,що ніхто нічого переглядати і відміняти не буде, а землю передали КП «Тернопільбудінвестзамовник» законно. Тому ми вимагаємо зустрічі з вами в присутності представників преси для врегулювання цієї складної ситуації – будь ласка, призначте місце, день, назвіть кількість наших представників і вислухайте їх. Адже про те, що, буцімто, працювала спеціальна депутатська

комісія, яка повинна була вивчити, проаналізувати наші вимоги, ми вперше почули з вашого виступу. Ми впевнені, що ця комісія мала б вивчити всі аспекти проблеми, вислухати людей, а не складати і погоджувати якийсь договір та допомагати комунальному підприємству силоміць вручати цю «липу» членам ОК «Аляска Авто».

До речі,комісія дійсно була створена на вимогу членів кооперативу, а її головою призначили В.В. Камінського. Однак, гідного і справедливого рішення на засіданнях цієї комісії не було прийнято. Мало того, представників кооперативу ще й виганяли з першого засідання.

І наостанок. Згідно зі статутом кооператив має право отримувати добровільні членські та інші внески від членів кооперативу і використовувати їх для ведення господарської і фінансової діяльності, оформляючи відповідні бухгалтерські документи. За свою діяльність правління звітує перед членами кооперативу на зборах.

Так от, спостерігаючи за бездіяльністю КП «Тернопільбудінвестзамовник», яке жодного разу не очищало територію гаражів від снігу та сміття, не проводило ремонту доріг, не надавало інших послуг, правління ОК «Аляска Авто» у січні — березні наймало механізми та автомобілі для неодноразового очищення території, ремонту майданчиків і доріг білим щебенем. Зараз ми фінансуємо ремонт огорожі. Сплатити податок за землю та використовувати електроенергію кооператив не може тому, що земля не закріплена за ним, а Тернопільський міський РЕМ відмовився заключати договір на постачання електроенергії.

Оскільки охоронна фірма протягом восьми місяців безоплатно охороняла тільки землю, а не майно власників гаражів, збори членів кооперативу вирішили заключити угоду на охорону зі спеціалізованою фірмою, яка й дотепер виконує свої обов’язки за відповідну плату.

Це ще одна відповідь на ваше твердження, що ці гроші не пішли ні на світло, ні на охорону, ні на інші витрати, а «осіли в кишенях аферистів!». Міському голові навряд чи личить, так би мовити, без суду і слідства

звинувачувати людей у всіх смертних гріхах, не маючи на це жодних підстав.

Після цього вже й не дуже віримо, що все, що ви робите, робите винятково для блага власників гаражів. Тому просимо, не робіть нам такого «добра», а просто чесно та сумлінно виконуйте свій головний обов’язок міського голови – захищайте не земельні апетити окремо взятого привілейованого комунального підприємства з довжелезною назвою, а інтереси громади, частиною якої, безсумнівно, є більше тисячі членів кооперативу.

За дорученням зборів – правління ОК «Аляска Авто».

Рівень проникнення мобільного зв’язку в Україні найнижчий на Тернопільщині і Хмельниччині

National Geographic інсценував репортаж “про бандитську Прагу”