У п’ятницю, 20 грудня,  до тернопільської інтернет-газети “ПРО ВСЕ” звернулась тернополянка Світлана. Жінка поскаржилась на прострочені покупки, які купила на Миколая у магазині “Швацкопф” на вулиці Брюкнера,2. Напередодні свята Миколая жінка ходила за покупками центром міста, як випадково побачила магазин “Шварцкопф”, який пропонував покупцям знижки до 40%.

-Напевно, закриваються, не пішов їм товар, тому й зайнялись активним розпродажем,- вирішила тоді жінка і зайшла в магазин. Її там настільки “убаюкали”, що придбала краму аж на 148 гривень (див. детальніше чек). Коли ж тернополянка побачила вдома, що товар прострочений, причому не одна баночка крему, а буквально все, що купила, вирішила повернути витрачені кошти. Проте, в магазині на неї ще нагримали і відмовили повертати кошти. Мовляв, ми попереджали, що гроші не повертаємо. Добре, що пані Світлана зберегла чек. Пішла жінка в управління захисту прав споживачів. Не відомо, чи там “кришують” цей магазин, чи якісь знайомі підприємців, але буквально при обманутій тернополянці зателефонували і проблему вирішили. Пішла жінка в магазин і їй дійсно повернули кошти.

Журналісти “ПРО ВСЕ” також завітали до цього магазину і побачили навіть “беушні” шампуні, які наповнені лише наполовину. Більше того, одна з покупців, яка придбала в магазині просторочений шампунь, буквально не виходячи з магазину, помітила це на упаковці і на свою вимогу не змогла повернути витрачені кошти. Усе це зафіксовано на відео, яке “ПРО ВСЕ” зняло прихованою камерою.

-Я напишу вам у книгу скарг,- погрожувала обдурена споживач.

-Пишіть, нам то що,- нахабно відповідали продавчині.

І жінка дійсно написала скаргу. Проте, гроші їй не повернули. Бо під час продажу, їй не видали чек.

Писати якісь висновки чи застереження, “ПРО ВСЕ” не бачить сенсу. Ми радимо просто оминати такі заклади, бути уважними при покупках, а контролюючим органам справно виконувати свої функції.

5 comments

  1. люба

    також сьогодні закупилася в цьому магазині прийшла додому подивилася половина простроченого.чека мені не видали тепер розумію чому.але ж коли я купувала переконували що знижки в звязку з перекваліфікацією магазину а не з тим що це мусорний товар тому що митися просроченими шампунями і мазати лице просроченою косметикою я ніколи не стану .а витратила я більше 400гривень

  2. люба

    зателефонувала сьогодні в магазин шварцкопф і сказала що виявила що продукція яку я придбала в них прострочена (зокрема гель для прання білизни немовлят на 2 роки прострочений)то мене просто послали

  3. зоряна

    купила крем дитячий під підгуздники що прострочений на рік і вже звурдився подзвонила в магазин і сказала що купила в них просрочений товар на що мені відповіли -а ваші очі де були і кинули трубку.Цим людям навіть немовлят не шкода уявляю яка антисанітарія в їх салонах Версаль і цирюльня що біля магазину їхнього

  4. люба

    ХОЧУ ДОДАТИ ЩО ЗА ЦІ ТОВАРИ ЗІ ЗНИЖКОЮ Я ЗАПЛАТИЛА ДОРОЖЧЕ НІЖ В ІНШИХ МАГАЗИНАХ БЕЗ ЗНИЖКИ.НАПРИКЛАД ГЕЛЬ ДЛЯ ПРАННЯ -УШАСТИЙ НЯНЬ -В ШВАРЦКОПФІ КОШТУВАВ 45 ГРН А В СІЛЬПО ВІН КОШТУЄ 25 .КОНДИЦІОНЕР -УШАСТИЙ НЯНЬ-25 В ІНШИХ МАГАЗИНАХ 12-15

  5. зоряна

    ДИРЕКЦІЯ МАГАЗИНУ МОЮ СКАРГУ ВСЕ ТАКИ РОЗГЛЯНУЛА ГРОШІ ЗА ПРОСТРОЧЕНИЙ ТОВАР МЕНІ ПОВЕРНУЛИ.

Напишіть відгук