Перевізники, які працюють на маршрутах No 9, 9а, 12, 18, 19 та 22, не витримавши конкуренції, були змушені знизити вартість проїзду з допустимих 3 гривень до 2,50.

А на маршрутах No15 і 15а лишили на рівні 1,50. З їх слів, зробили це для того, щоб не втратити пасажиропотік, який набагато зменшився після запровадження нових тарифів.

Нагадаємо, 7 травня члени виконкому Луцької міської ради усе ж підтримали рішення про підвищення вартості проїзду у маршрутних таксі та визначили граничну вартість проїзду.

Так, проїзд в автобусах, які працюють на маршрутах No15 та 15а мав становити 2 гривні;

2,50 мав коштувати проїзд в автобусах, які курсують маршрутами No 1, 2, 3,4, 8, 10, 11, 14, 16, 17, 17а, 21, 23, 24, 25, 26, 26а, 27, 27а, 28, 29,30, 31, 32, 47.

А проїзд в маршрутних таксі No 9, 9а, 12, 18, 19, 22 мав вартувати 3 гривні.

Проте нові тарифи для маршрутів No9 та 9а, які ввели в дію 12 травня,протримались недовго.

Адже вже сьогодні, 14 травня, проїзд в них коштує стільки ж, скільки й у інших маршрутках – 2,50 гривні.

Як і раніше, 1,50 гривні платять за проїзд і пасажири автобусів No15 та 15а. Тут ціну навіть

не пробували піднімати. Ба! Більшість пасажирів стали дуже вибагливими і чекають виключно цього маршруту.

Здешевлення або ж непідняття ціни проїзду, зі слів начальника відділу автобусних перевезень Луцького підприємства електротранспорту Петра Павловського, є вимушеною мірою перевізників Луцька для збереження пасажиропотоку на вищезгаданих маршрутах.

Як зазначає посадовець, дорожчі маршрути просто не витримують конкуренції.

Мовляв, їх послугами, здебільшого, стали користуватись лише громадяни, яким потрібно дістатись з однієї кінцевої зупинки до іншої. І хоча нові тарифи для “дальніх” маршрутів, з його слів, не є рентабельним, іншого виходу у перевізників, мовляв, просто немає: “Краще їздити по 2,50, ніж возити по дві людини з кінцевої”, – каже він.

Наостанок посадовець додав, що згодом питання тарифів будуть переглядати, оскільки перевізники вимагали у міської влади встановити вартість проїзду на всіх без виключення маршрутах у розмірі 3 гривень – у такому разі проблема маршрутів, які ігноруються, відпала б. Щоправда, тоді члени

виконкому міськради до поради не дослухались.

Щодо водіїв автобусів, то до чергових змін вони, здебільшого, ставляться скептично. Хоча розуміють, що іншого виходу із ситуації поки немає:

“Якщо людині потрібно проїхати лише декілька зупинок, або до якогось місця, куди їде решта маршруток, то вона чекає інший автобус, щоб не переплачувати 50 копійок. З людської точки зору я це чудово розумію. Але хто зрозуміє нас? Пасажирів за ці два дні [з 12 по 13 травня, – авт.] стало набагато менше. Доходило до того, що в час пік їздив напівпорожнім. Що вже казати про звичайні години дня”, – нарікає водій маршрутного таксі No9 пан Олександр.

Чоловік впевнений, що вирішенням проблеми стане запровадження єдиного тарифу на проїзд по місту у розмірі 3 гривень. Тоді, як він вважає,вдасться відновити звичний пасажиропотік.

Щоправда, цю думку не поділяють у Волинському обласному територіальному відділенні Антимонопольного Комітету України. На думку антимонопольників, різна вартість проїзду на тих чи інших маршрутах відновить цінову конкуренцію на ринку пасажирських перевезень у місті.

“Що наразі і відбувається”, – коментують ситуацію в антимонопольному комітеті

Саме тому згідно з результатами аналізу проектів рішень щодо підвищення вартості проїзду, Відділення погодило їх в частині дотримання порядку формування граничної вартості проїзду за одну поїздку одного пасажиру у розмірі 2,5 – 3 гривень в залежності від протяжності маршрутів, при пропозиції перевізників 3 гривні на всі маршрути.

Довідково:

До 11 травня 2014 року у м.Луцьку діяли такі тарифи:

1,50 – гривні платили за проїзд пасажири автобусів No15 та 15а.

2,00 – гривні платили за проїзд пасажири автобусів усіх решти маршрутів.

ПОДОРОЖЧАННЯ ПРОЇЗДУ У ЛУЦЬКУ

Волинським обласним територіальним відділенням Антимонопольного Комітету України було розглянуто проекти рішень виконавчого комітету Луцької міської ради про підвищення граничної вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у режимі маршрутного таксі та в звичайному режимі руху, повідомили у прес-службі відомства.

Згідно з результатами аналізу проектів рішень, Відділення погодило граничну вартість проїзду за одну поїздку одного пасажиру у розмірі 2,5 – 3 гривень в залежності від протяжності маршрутів, при пропозиції перевізників 3 гривні на всі маршрути. Крім того, запропоновано на маршрути NoNo 15 і 15а встановити вартість проїзду у розмірі 2 гривні та залишити вартість на проїзд у маршрутках для дітей віком від 6 до 14 років у розмірі 1 гривні за одну поїздку одного пасажира.

Нагадаємо, що виконавчий комітет Луцької міської ради 7 травня, прийняв рішення про встановлення з 12.05.2014 року граничних тарифів на послуги з перевезення пасажирів автобусами на міських маршрутах з урахуванням пропозицій Відділення, а саме на маршрутах:

– NoNo 15 і 15а становитиме гранична вартість проїзду 2 гривні;

– NoNo 1, 2, 3, 4, 8, 10, 11, 14, 16, 17, 17а, 21, 23, 24, 25, 26, 26а, 27,

27а, 28, 29, 30, 31, 32, 47 становитиме – 2,5 гривні;

– NoNo 9, 9а, 12, 18, 19, 22 становитиме – 3 гривні.(маршрут виходить за межі міста).

На думку антимонопольників, це відновить цінову конкуренцію на ринку

перевезення пасажирів у Луцьку.

Довідково:

До 11 травня 2014 року у м.Луцьку діяли такі тарифи:

1,50 – гривні платили за проїзд пасажири автобусів No15 та 15а.

2,00 – гривні платили за проїзд пасажири автобусів усіх решти маршрутів.

Напишіть відгук