Тернополяни з вулиці Наливайка скаржаться на місцевий водоканал

Поділитися

Редакція інтернет-газети “ПРО ВСЕ” отримала скаргу на дії комунального підприємства “Тернопільводоканал”. Пропонуємо вашій увазі ознайомитись із скаргою, можливо у Вас схожа ситуація.

Інтернет видання «Про все»

Мешканці будинку № 1 «б»

Вул. Наливайка

М.Тернопіль, 46000

Суб’єкт оскарження:

Комунальне Підприємство Тернопільводоканал

Вул.. Танцорова, 7

М.Тернопіль, 46008

Скарга на неправомірні дії КП Тернопільводоканал

Ми є власниками квартир будинку № 1 «б» по вул. Наливайка в м.Тернополі. Ще у 2013 році ми зверталися до КП Тернопільводоканал з проханням укласти з нами договори з водопостачання та водовідведення, опломбувати лічильники обліку води і нараховувати плату за спожиту воду та послуги з водовідведення. Своє прохання ми аргументували тим, що відповідно до ст.. 19 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання» : «Договір про надання послуг з питного водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» КП «Тернопільводокаанал» зобов’язано укласти договір зі споживачем на основі типового договору. Типовий договір про надання житлово-комунальних послуг затверджений постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». Відповідно до ч.1 ст.. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Споживач має право: одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг».

Відповідно до ч.3 ст. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» «Споживач зобов’язаний: 1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору». Такий обов’язок споживача, кореспондується з обов’язком підприємства питаного водопостачання укласти договір зі споживачем на основі типового договору, як це передбачено ч.2 ст. 21 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги».

Однак Відповідач незаконно відмовився від підписання договору на основі типового договору, затвердженого постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року.

Відповідно до норми ст.. 22 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Споживачі питної води мають право на:

забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються на договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання. Відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання» : «Підприємства питного водопостачання зобов’язані забезпечити: виробництво та постачання споживачам питної води відповідно до умов договору».

КП «Тернопільводоканал» є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення оскільки відповідно до норми ст.. 16 ЗУ «Про питну воду та питне водопостачання»: «Підприємство питного водопостачання провадить свою діяльність на підставі таких документів: дозволу на спеціальне водокористування або дозволу на користування надрами (у разі використання підземних вод); ліцензії на господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення; державного акта на право постійного користування або на право власності на землю; технічного проекту на розміщення водопровідних мереж, споруд та устаткування, погодженого і затвердженого в установленому порядку».

Ніхто крім КП Тернопільводоканал у м.Тернополі не має відповідних документів. Однак відповідач безпідставно і незаконно ухиляється від укладення договору про надання комунальних послуг з водопостачання та водовідведення безпосередньо зі споживачем на основі типового договору, затвердженого постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року.

05 травня 2014 року КП Тернопільводоканал незаконно відрізало будинок від водопостачання і припинило водопостачання будинку.

Відповідно до норми ст.16 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» : «Комунальні послуги надаються споживачам безперебійно…»

П. 4 даної статті передбачено, що «У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов’язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг»…

Такі дії КП Тернопільводоканал містять ознаки самоправства і зловживання службовим становищем. Невиконання рішення суду завдає шкоди мені як мешканцю будинку ці споживачу послуг і порушує мої права, тому що я заборгованості за водопостачання не маю. Невідомо на якій підставі КП Тернопільводоканал встановило заборгованість за водопостачання будинку. На підставі викладеного,

ПРОСИМО

1. Провести з даного факту журналістське розслідування та вжити заходів щодо висвітлення у пресі зловживань монопольним становищем КП Тернопільводоканал і вжити заходів щодо притягнення винних посадових осіб КП Тернопільводоканал до відповідальності за зловживання службовим становищем і самоправство.

5 травня 2014 року підписи мешканців будинку 1 «б»

Кареліна Олена Володимирівна кВ. № 61

Чорна Марія Степанівна кВ. № 11

Гнатенко Андрій Нифонтович кВ. № 15

Світловський Ігор Михайлович кВ. № 19

Щодо схожої ситуації “ПРО ВСЕ” вже оприлюднювали замітки:

“Водний” скандал у Тернополі: мешканці просять мера і правоохоронців допомоги

та

Продовження “водного скандалу”: правда від “Тернопільводоканалу” (відео)

 

Тернополянина завербували у Криму для підривної діяльності у Слов‘янську

Весняний промінь згас: не стало Романа Гром’яка – першого керівника Тернопільщини