10 років, його заснували у 2006 році нинішній генеральний директор компанії Джек Дорсі – саме він виклав свій перший твіт, та співзасновники Ной Ґласс і Біз Стоун.
Служба мікроблогів і обміну повідомленнями у 140 символів, якою нині користуються сотні мільйонів людей, починалася як інтернет-проект, але швидко перетворилася на один з найпотужніших соціальних і культурних феноменів.
“Twitter є в першу чергу каналом новин для багатьох людей. Новинний канал, який будується в основному на тексті. Для тих, хто працює більше з використанням текстової інформації, а для аудіовізуальної ідуть насаперед на Snapshot, Youtube або Facebook,” – каже головний редактор Netzpolitik Маркус Бекендаль.
Twitter став джерелом надшвидкого і ефективного розповсюдження новин, який широко використовують засоби масової інформації.
Серед багатомільйонних користувачів Twitter – Папа Римський і президент США.
Компанія має багатомільйонні прибутки від розміщення онлайн-реклами.
Дохід компанії зріс з 28,3 млн доларів у 2010-му до 2,2 мільярда доларів у 2015 році.
Штат компанії, де на початку працювало не більше двохсот людей, сьогодні налічує майже 4 тисячі співробітників, передає Євронюз