84 тисячі гривень наших з вами податків витратили на черговий піар міського голови Сергія Надала. На цей раз підготували так званий промо-ролик для шинкарів та інших наливайок, які спаскуджують наше місто алкофестами у парках та на Театральному майдані.
Обслужили “тернопільську напасть” на високому рівні, запросивши професійного режисера та композитора. Правда, змістовна частина ролика суттєво кульгає. Це визнає сам режисер, який погоджується, що його робота є “легкою”. Музичне оформлення розраховане на молодь рівня “бум-цик-цик”.
Промо-ролики створюються для завоювання довіри. А про яку довіру може йтися, якщо останні роки Тернопіль спаскуджується завдяки бізнес-інтересам мера і його підлабузників. Навіть прийом громадян Сергій Надал не хоче проводити, бо заявив в ефірі місцевої ефемки “як ви мені всі надоїли”… Тернополяни більше року очікують, щоб їх прийняв “наймит” з міської ради.
Надал випрошував тернополян обрати його мером, обіцяв золоті гори, а тепер навіть не хоче послухати своїх виборців, не те, щоб їм допомогти…
Дивуємось, як тернополяни ще не взялися за буки, терплячи наругу з бруківкою, відсутністю з весни теплої води, вічними п’янками-гулянками від осоружного мера…