Інтерв’ю з Ігорем Василівим – керівником Тернопільського осередку ВО “Автомайдан” назрівало давно. Вперше ми публічно поспілкувались з громадським діячем під час візиту Порошенка до Тернополя. Ігор щиро ділився критичними враженнями від дій влади. Його погляди поділяли глядачі прямої трансляції.  Тому ми продовжили стрім ще на пів години. Василів тоді мав більшу глядацьку аудиторію, ніж президент Порошенко.

З того часу минуло більше трьох місяців. Проте ситуація в Україні і на Тернопільщині зокрема лише загострилася. Минулої суботи, після перегляду одного з ефірів в інтернет-мережі за участю нардепа Олега Барни, ми запропонували Ігорю Василіву сказати своє слово на закиди чортківського посміховиська.

У нашій розмові ми торкнулись багатьох тем: фінансування “Автомайдану”, ремонту доріг, керівництва області та файного міста, фейкових громадських організацій, зниклих люстраційних комітетів та партій-заробітчан, братів Барн та керівника Служби автомобільних доріг Юлика. Розмова вийшла дуже строката, але від того не менш цікава.

Наше інтерв’ю буде цікавим для всіх, хто ще не збайдужів.

Усі хто бажає, можуть задати уточнюючі запитання пану Ігорю у коментарях під цим інтерв’ю.

 

6 comments

  1. Андрій, підприємець

    я так і не зрозумів як автомайдан мириться з регіоналом юликом на чолі служби автомобільних доріг?

  2. Петро

    лише кілька дієвих громадських організацій залишились в Тернополі. поважаю автомайдан за реальну роботу. особливо за допомогу людям в минулорічну снігову лихомань

  3. Йванко

    Запитання: якщо чиновник в декларації показує мало доходів, але багато майна (будинки, дорогі автомобілі), це називається корупція.
    Якщо громадський активіст в декларації показує мало доходів, але багато майна (будинки, дорогі автомобілі), це називається -?

  4. Даник Михайло

    Хлопці, гарячі голови ! Чи реґіонал Юрик чи ні – подивімося що і ЯК він РОБИТЬ. Робить щось грамотно, скоро, якісно і відкрито – НАМ ТАКИЙ РЕҐІОНАЛ потрібний. А колишня приналежність до якоїсь політичної сили (хотів працювати, тримав “ніс за вітром”) – на це не дуже треба звертати увагу і загострювати при потребі і без потреби… А ти Йванку вже доріс до комп”ютера,вмієш по інтернеті пошвендяти, то на сайті НАБУ в стрічці Е-деларації депутатів і чиновників. СВІТОВА СПІЛЬНОТА нам це все і сотворила, бо “наша керівна еліта скоробагатьків” для того йде до ВЛАДИ, щоб наживатися. І цьому теж не треба дивуватися. Треба :1. РОЗВИВАТИ ГРОМАДЯНЬКЕ СУСПІЛЬСТВО грамотних, небайдужих людей і грамотно (з підключнггм юристів, НАБУ, СБУ чи прокуратур) те все, що зветься корупцією – ВИКОРЧОВУВАТИ, а котрі грамотніші – їх вислухати, прислухатися, може – нехай вони перечитають ті чинні закони і постанови, укази і розпорядження, і СКАЖУТЬ ПРИВСЕЛЮДНО де і ЩО ТРЕБА ЗМІНИТИ, щоб того було менше. Повністю використати корупцію ні в котрій державі не ніяке суспільство НЕ МОЖЕ. А — наше – ще СЛАБКЕ, НЕГРАМОТНЕ, кров гаряча, все би ломати – трощити… 2. Навіщо ?! В дохід держави з ЗАБОРОНОЮ всім нащадкам (аж до третього покоління) займати будь-які державні посади, навіть прибиральниці в сільраді (теж державний орган). 3. Слабкість наша ще й в тому, що ми Є (вже на кінець), але МИ – ще не організовані, не об”єднані, не СКОМУНІКОВАНІ, НЕ МОБІЛЬНІ й боязливі через свою неповну грамотність. 4. Бачу потребу СТВОРЕННЯ якогось “друкованого слова” для добровільних борців з корупцією, нехлюйством і БАРДАКОМ ! Наш клич має бути :
    любити треба рідну ВЛАДУ, любити спереду і ззаду !! Хто підтримує таку позицію ?!

  5. Даник Михайло

    Я зранку не мав часу прослухати цікаве інтерв”ю з Ігорем Василівим, прослухав вечором і вухам своїм не вірю. Чому так має бути в нашій державі ?? Чому не визначені НЕПІДКУПНІ контролюючі органи держави за якістю ремонтів доріг ?? Що незрозуміло ?
    Щоб і тих непідкупних була можливість промоніторити громадськістю ВІДКРИТО і НЕУПЕРЕДЖЕНО. Скільки ще маємо “борсатися в лайні” ?? Далека ще нам перспектива до європейських доріг на Україні… Робимо ремонт на дамбі в місті – недоробляємо, очікуючи на слідуючий рік знову “урвати” фінансування. Робимо в Хоросткові – та сама картина, кавалок НЕДОРОБИМО, бо й на слідуючий рік “треба жити”. Нє, хлопці, хватить ! Ігоре, все зробімо, щоб ми з рулеткою переміряли метраж того ремонту і там, і в Тернополі – і звірили з Актами прийомки робіт. Акти вже повинні бути. І те саме треба з поточним “ямковим” ремонтом зробити по цілій області. Винних знайдеться багатенько, зафіксувати все на папері ті розходження в метражі, в фінансуванні і в натурі. Натура в Ігоря – стримана, в мене і моїх друзів – напориста разом з скурпульозністю.. Разом треба переломати таке неподобство з такими БРАКАМИ. В Польщі на поч. села в магазині купив каву, сів в машину, село – 6 км довжини, однією рукою кермую, іншою – ховаю здачу в кишеню, швидкість 55-65 км, нормально, кава не розлилася до кінця села. Тут як зроблять 200 метрів, через тиждень їдеш – знову якби колесами чотирьохкантовими, дорога – хвилями, ще й вантажівки не їздили… А що буде через рік ?? Де тих грошей набрати на бракоробів ?? В державі – війна, промисловість і с/г-во не нарощується так, як цього б хотілося. То звідки в держави мають взятися кошти ?? Давайте трохи економно і грамотніше використовувати наявні ресурси. Чому ніякий хрин не переїдеться перед зимою, не зробить карту – моніторинг всіх видолинків, містків по інших дорогах області. Як правило – на містках на обочинах вода не стікає, збирається біля бровки – і там якщо не вже ями утворилися то через зиму – обов”язково будуть. Що, нема мозґів спустити рівчиком (чи й трубкою) воду ?? Скільки коштів для цього треба ?? Трубку закопати ще під час ремонту того містка. На крутих поворотах – попереджувальних знаків з вказанням напрямку поворотів нема. Що має робити чужоземний водій (а таких щораз більше) на непідсипаному слизькому повороті ще й вночі ? Врізатися дядькові в хату чи огорожу ?? Хто відповідає за дорожню безпеку в області ?? Чому досі ніде нема розмежувальних знаків між районами з вказанням : ВКАЗАНИЙ НАПРЯМ ДОРОГИ ОБСЛУГОВУЄ ФІРМА (ПІДПРИЄМСТВО) така-то з адресою і номерами тел. директора, гол. інженера чи ще там кого ?? Чому ?? За радянщини – все було, ніхто ні за що не спорив. Я не за повернення радянської влади тепер. Я – за порядок на дорогах, і не тільки. Все має бути розмежовано : і відповідальність з повноваженнями, і фінансування з відкритістю. Не можна тепер інакше, невже ВЛАДА наша ГЛУХА ???

  6. Олексій

    Дуже круто. Втішений, що є ще в Тернополі мудрі люди. цікаво було послухати.

Напишіть відгук